“een van de betere Italiaanse restaurants”
Beoordeling van Gellius

Gellius
Geclassificeerd als nr. 2 van 282 Restaurants in Knokke-Heist
31 mei 2018 beoordeeld

De ligging is niet zo gunstig, iets of wat uit het gedeelte waar het allemaal te doen is. MAAR het is zeker de moeite waard om er naar toe te rijden. Voor mij een van de betere Italiaanse restaurants in Nederland/ België. In Knokke heb je ook Il Triomfo, mar deze is (veel) beter.
Meerder soorten brood, startend met enkele lekkere amuses; bij welke Italiaan krijg je dit. We kregen nog iets heerlijks vooraf, maar ik ben kwijt wat dit was.
Als 1e gerecht hadden we carpaccio met mosterdijs, radijsjes. Superlekker.
Het tweede gerecht was diverse structuren van calamari (krokant, gebakken etc.) met diverse bloemkolen, ui, ‘tomatenbrood’. Wederom zeer lekker en creatief (voor een Italiaan).
Het nagerecht was een crumble met chocolade rode vruchten gelei. Zeer lekker.
Bij de koffie kregen we nog enkele lekkere friandises (koekjes en een chocolade om het schaaltje bij op te eten.
De inrichting is zeer verzorgd en de bediening was zeer aardig. Knokke ligt voor ons wat ver, maar het is bijna de moeite waard om er speciaal voor naartoe te rijden.

31 mei 2018 beoordeeld

Gisterenavond voor de eerste maal gaan dineren bij Gellius op aanraden van vrienden. Voor ons een absoluut super ervaring, vanaf de hapjes tot het aangeboden prédessert (we namen geen dessert) was alles maar dan ook alles uitstekend. De chef gebruikt voor zijn originele bereidingen uitsluitend topproducten. Mooi gedresseerde borden vol van smaak maar niet met overdreven tierlantijntjes. Correcte hoeveelheden van prachtige producten. Eerlijk en heerlijk. Ook de wijnen zijn uitzonderlijk. We werden perfect bediend door de charmante patron. Na de overheerlijke maaltijd kwam de kok ons uitgebreid om reacties vragen. Zoals de patron (in alle bescheidenheid) zelf zegt:
“Alles is zeer lekker” en hij heeft nog volkomen gelijk ook. Eén minpunt: de forse prijzen, vooral de wijn is duur. Allen daarheen het is overheerlijk.
Proficiat aan gans de équipe.
Meer dan tevreden,
Marc Mertens

31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kozen voor het pastamenu II. Van de hapjes tem het dessert was alles tip top in orde. De wijn was ook zeer lekker. De bediening was vriendelijk en professioneel. We komen hier zeker terug.

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gellius is gelegen vlakbij het station van Knokke en is een aanrader als men eens lekker anders Italiaans wil eten. De onvangst is vriendelijk en het interieur zeer aangenaam ingericht. We kozen voor de degustatiemenu, met amuse , 2 voorgerechten, hoofd- en nagerecht., alles was superlekker.
Een aanrader voor wie van lekker eten houdt.

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon lekker
pure keuken
Personeel zeer vriendelijk
Ook voor kinderen zeer goed
2 de maal en weer was alles naar wens

Reizigers die Gellius bekeken, bekeken ook

Knokke, Knokke-Heist

Knokke-Heist, West-Vlaanderen

In Gellius geweest? Deel je ervaringen!