“Heerlijk!”
Beoordeling van Gellius

Gellius
Geclassificeerd als nr. 2 van 283 Restaurants in Knokke-Heist
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kozen voor het pastamenu II. Van de hapjes tem het dessert was alles tip top in orde. De wijn was ook zeer lekker. De bediening was vriendelijk en professioneel. We komen hier zeker terug.

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gellius is gelegen vlakbij het station van Knokke en is een aanrader als men eens lekker anders Italiaans wil eten. De onvangst is vriendelijk en het interieur zeer aangenaam ingericht. We kozen voor de degustatiemenu, met amuse , 2 voorgerechten, hoofd- en nagerecht., alles was superlekker.
Een aanrader voor wie van lekker eten houdt.

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon lekker
pure keuken
Personeel zeer vriendelijk
Ook voor kinderen zeer goed
2 de maal en weer was alles naar wens

22 mei 2018 beoordeeld

Gellius is zeker geen Italiaans restaurant, zoals wij hier gewoon zijn. Het is veel meer dan dat. De bereidingen zijn een fantastisch culinair genot. Een absolute must voor fijnproevers, die houden van tafelen in een rustig en exclusief interieur !

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch en verrassend gegeten. Wij hadden van onze buren gehoord dat het heel goed was maar het is nog veel beter. Veel sterren restaurants zijn minder! Interieur, sfeer, bediening maar vooral het eten. Het geheel klopt. Heel lekkere verrassende amuses, lekker voorgerecht, fantastisch hoofd gerecht en een dessert dat we normaal overslaan maar nu niet konden weerstaan. Mijn advies: ga snel eten. De ster komt eraan en wordt het alleen maar duurder!

Reizigers die Gellius bekeken, bekeken ook

Knokke, Knokke-Heist

Knokke, Knokke-Heist

In Gellius geweest? Deel je ervaringen!