“Het zijn maar toeristen”
Beoordeling van Coupe de Nice

Coupe de Nice
Geclassificeerd als nr. 126 van 283 Restaurants in Knokke-Heist
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We bestellen 2 steaks bearnaise, een appontwikkelaars en een saignant. Het eten wordt gebracht en ik zeg dat de saignant voor mij is. De kelner hoort het donderen in Keulen en zet de borden zonder reactie in. Beide steaks zijn identiek gebakken, niet a point en niet saignant. De bearnaise is geschift. Ik maak een opmerking. Reactie: ik zie het. Da’s toch jammer en weg is ze. Supplement voor de bearnaise bedraagt 2 x 4 euro. Spijtig van het geld.

29 mei 2018 beoordeeld

Na een eerste bezoek 's avonds op een weekdag waarbij eten en bediening nog best meevielen was het 2de bezoek op een zaterdagavond met vrienden een totale ramp. Uiterst lange wachttijden armzalige bediening en eten dat niet te genieten was. Het oordeel was unaniem: nooit meer.

Simon N, Public Relations Manager van Coupe de Nice, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2018

Beste,

Het spijt ons te horen dat uw bezoek tegengevallen is. Is het mogelijk om ons wat meer info te geven over wat er mis ging bij het eten en bediening?

14 mei 2018 beoordeeld

Wij zijn heel vriendelijk ontvangen door het personeel en kregen heel lekkere gerechten voorgeschoteld (vispannetje en biefstuk). De porties waren meer dan genoeg. Ook een aanrader om ernaast de lekkere Thaise meeneemgerechtjes te proeven!

8 mei 2018 beoordeeld

deze brasserie heeft haar intrek genomen in een pand dat reeds geruime tijd leeg stond en het moet gezegd worden; het resultaat van de verbouwing en investeringen mag gezien worden. modern en licht interieur, klasse en kwalitatieve uitstraling.
de keuken is zeker van zeer goed niveau voor dit soort zaken ( we hebben het hier niet over een vergelijk met de buren Bristol, laat staan Bartholomeus).
de grote zwakte is het pesoneel dat op zeer chatosche manier tewerk gaat, voorgerechten vergeten, water vergeten, hoofdschotels die niet tegelijkertijd opgediend worden, enz. het lijkt wel een (trieste) klucht.

7 mei 2018 beoordeeld

Na jarenlang gesloten te zijn dachten we terecht te komen bij een kwaliteitsvol etablissement. Groot was de ontgoocheling. Het duurde lang eer de onvriendelijke dienster onze bestelling kwam opnemen. De diepvrieswafel was beneden alle peil en blijkbaar krijgt niet iedereen borrelhapjes bij de wijn. De rekening werd ons ook ongevraagd aangeboden. DEZE HORECAZAAK ABSOLUUT VERMIJDEN !!!! Een schande voor de horeca aan de kust.

Reizigers die Coupe de Nice bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

Knokke-Heist, West-Vlaanderen

In Coupe de Nice geweest? Deel je ervaringen!