“Typische Ierse Pub”

Keukens: Belgisch, Iers, Eetcafé
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld

een terras waar je kan genieten van een frisse, vers getapte Guinness met uitzicht op de Markt en het mooie stdhuis. een aanrader om even te verpauzen tijdens jouw wandeling in de oude stad.

Datum van bezoek: mei 2018

8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuk restaurant. Heerlijk gegeten. Culinair en als je niet van liflafjes of rood vlees houdt ook een geweldig adres.

Datum van bezoek: mei 2018
14 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een uitgebreide belgische keuken met een zeer vlotte en snelle bediening. De mensen spreken er geen nederlands, wat geen probleem is, je zit tenslotte in wallonië. We hebbn er zeer lekker gegeten voor een goede prijs. Ook hebben we meer dan genoeg gegeten, het zijn geen kleine hoeveelheden.

Datum van bezoek: februari 2017
7 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een donderdagavond gegeten. Gezellig druk en prima gegeten. 2 x steengrill, vooral lam erg lekker. Gegrilde biefstuk was goed, maar wat afgekoeld. Lasagne was goed, maar kindermenu hamburger leek kant-en-klaar uit een pakje. Bediening redelijk, niet echt attent.

Datum van bezoek: januari 2017
29 mei 2016 beoordeeld

Wij hebben op een warme dag een heerlijk drankje gedaan op het terras hier. De sfeer op het centrale plein is erg gezellig en de service is prima en vrij snel.

De kaart zag er erg mooi uit met mooie gerechten er in. Iets wat je niet altijd van een pub kunt verwachten. De rode duivels koorts (het EK komt er aan) was absoluut aanwezig! Een en al gezelligheid.

Datum van bezoek: mei 2016

Reizigers die O'Malley pub bekeken, bekeken ook

In O'Malley pub geweest? Deel je ervaringen!