Beoordeeld op 30 mei 2018

goede prijs/kwaliteit verhouding. de bedden zijn goed. kleuren in de kamer zijn neutraal en de ramen kunnen geopend worden (ik heb het graag). onze kamer was aan de kant van het cafeetje en fonteintje, maar wij ervaren 's nachts geen problemen. cafe werd op tijd gesloten, fonteitje werkt 'snachts ook niet/ gelukkig werd dat terug in werking gezet rond 9u 's morgens. goed uitgeslapen. wij namen geen ontbijt/ hebben onze koffie in de kamer gedronken. personeel is zeer vriendelijk. hoewel sommige dingen in de kamer verouderd zijn, werken ze goed en alles is proper. juist door de kleine verouderde toestand voelde ik me op mijn gemak. schone zetels
хорошее соотношение качества /цены. кровати удобные. кондиционер удобно расположен/в прихожей. номер 115. фонтан и кафе ночью не работают и потому спать тихо и спокойно. завтрак не брали, пили кофе в номере (свой сыр и бездрожевой хлеб, джем без сахара и пр)
конференцзал тоже замечательный. стулья удобные, кондиционер тоже. уютно

Datum van verblijf: mei 2018
TER_ELST, Front Office Manager van Hotel Ter Elst, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juli 2018

Het is steeds fijn zulke positieve commentaar te mogen ontvangen.

Wij hopen u alvast opnieuw op een ander moment in de toekomst te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 10 mei 2018

Zeer vriendelijke ontvangst. Ruime kamer en proper. Modern hotel en ruime parkeergelegenheid.
Zeer lekker en uitgebreid ontbijt. Airco in de kamer.Hotel is vlot te bereiken.
Het ligt in een stille omgeving.

Datum van verblijf: mei 2018

Beoordeeld op 3 mei 2018

Grote en nette kamers. Echter zeer luidruchtig door ventilatiesysteem, luide frigo en nabijgelegen oprit waar reeds van 's morgens vroeg veel lawaai was, gemaakt door personeel. Bij het inchecken werd kredietkaart gevraagd zonder reden te geven, hoewel de overnachting reeds op voorhand volledig was vereffend. Bij uitchecken 10 à 15 min moeten wachten op iemand aan de receptie die dit kon doen.

Kamertip: Ok voor zakelijke overnachtingen, niet voor andere. Luidruchtig hotel van 's morgens vroeg. Lawaai gemaakt door personeel.

Beste,

Bedankt dat u de tijd nam om ons hotel te beoordelen.

Het is steeds fijn zulke positieve commentaar te mogen ontvangen.
Het spijt ons echter dat u wat last had van het lawaai, echter hebben wij hier niet altijd de hand in.
De kredietkaart wordt steeds gevraagd ter garantie van de reservatie, om eventuele te kosten te dekken nadien. Dit is een standaardprocedure.

Wij hopen u alvast op een ander moment in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 30 april 2018

Erg vriendelijk personeel.. uitermate grote en nette kamers!
Het ontbijt is mega goed!! Erg fijne en lieve dame aan het ontbijt! chapeau...een erg mooi terra (groot) waar je rustig iets kan drinken... oprecht top hotel, met erg ruime parking!

Reistype: Reisde voor zaken

Beoordeeld op 24 april 2018

Het hotel geeft bij aankomst een vriendelijk en overzichtelijke indruk. Bij binnenkomst valt het op dat de tijd hier zeker niet stil heeft gestaan. Een uiterst modern en fris hotel. Het hotel is heerlijk rustig en je hebt geen last van omgeving geluiden. Een aanrader voor mensen die comfort en rust zoeken.

Kamertip: Mooie ruime kamers
Reistype: Reisde voor zaken