10 mei 2018 beoordeeld

Zeer vriendelijke ontvangst. Ruime kamer en proper. Modern hotel en ruime parkeergelegenheid.
Zeer lekker en uitgebreid ontbijt. Airco in de kamer.Hotel is vlot te bereiken.
Het ligt in een stille omgeving.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
TER_ELST, Front Office Manager van Hotel Ter Elst, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juli 2018

Het is steeds fijn zulke positieve commentaar te mogen ontvangen.

Wij hopen u alvast opnieuw op een ander moment in de toekomst te mogen verwelkomen.

3 mei 2018 beoordeeld

Grote en nette kamers. Echter zeer luidruchtig door ventilatiesysteem, luide frigo en nabijgelegen oprit waar reeds van 's morgens vroeg veel lawaai was, gemaakt door personeel. Bij het inchecken werd kredietkaart gevraagd zonder reden te geven, hoewel de overnachting reeds op voorhand volledig was vereffend. Bij uitchecken 10 à 15 min moeten wachten op iemand aan de receptie die dit kon doen.

Kamertip: Ok voor zakelijke overnachtingen, niet voor andere. Luidruchtig hotel van 's morgens vroeg. Lawaai gemaakt door personeel.
Verbleef: april 2018, reisde met vrienden

Beste,

Bedankt dat u de tijd nam om ons hotel te beoordelen.

Het is steeds fijn zulke positieve commentaar te mogen ontvangen.
Het spijt ons echter dat u wat last had van het lawaai, echter hebben wij hier niet altijd de hand in.
De kredietkaart wordt steeds gevraagd ter garantie van de reservatie, om eventuele te kosten te dekken nadien. Dit is een standaardprocedure.

Wij hopen u alvast op een ander moment in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

30 april 2018 beoordeeld

Erg vriendelijk personeel.. uitermate grote en nette kamers!
Het ontbijt is mega goed!! Erg fijne en lieve dame aan het ontbijt! chapeau...een erg mooi terra (groot) waar je rustig iets kan drinken... oprecht top hotel, met erg ruime parking!

24 april 2018 beoordeeld

Het hotel geeft bij aankomst een vriendelijk en overzichtelijke indruk. Bij binnenkomst valt het op dat de tijd hier zeker niet stil heeft gestaan. Een uiterst modern en fris hotel. Het hotel is heerlijk rustig en je hebt geen last van omgeving geluiden. Een aanrader voor mensen die comfort en rust zoeken.

Kamertip: Mooie ruime kamers

24 april 2018 beoordeeld

De mensen waren best vriendelijk, niet allemaal. Als je ze iets vraagt, dan helpen ze je.
Het was er schoon. Het is er rustig. Parking is goed.
Er is geen echte bar, er staan wat drankjes in een frigo.
Het is een prima hotel om te verblijven, verwacht geen verwennerij of extra's op menselijk gebied.

Kamertip: De kamer is heel ruim, het bed is fantastisch - zacht. Badkamer is prima, er mag nog een vergrootspiegel hangen.