“Gezellig terras, lekker eten”
Beoordeling van Tafel 10

Geen foto ontvangen
Heb je een foto?
Voeg deze dan toe!
Tafel 10
Geclassificeerd als nr. 18 van 26 Restaurants in Edegem
1 juni 2018 beoordeeld

Gezellig en rustig terras om iets te drinken, aperitieven of eten.
Zelfs met een grote groep, goed en snel bediend.
Eten was lekker.

21 november 2017 beoordeeld

Is eigenlijk het clubhuis van de golf. Tafel 10 staat aan de inrit aangegeven en voor de rest is het even zoeken, maar het is in het clubhuis. Vriendelijke bediening. Kaart beperkt maar voldoende om eens tussendoor te gaan eten. Prijzen zijn democratisch te noemen. De hoek Tafel 10 is best gezellig.

6 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker en gezellig tafelen. Wel prijzig maar de moeite waard. Zelfde uitbater van de vroegere Cabanelf.

29 oktober 2017 beoordeeld

We aten hier met 12 collega's na een initiatie golf. Na lang wachten vroegen we of we eindelijk alvast een aperitief konden bestellen en kregen het botte antwoord dat eerst het terras bediend werd (er was een prijsuitreiking aan de gang en het terras zat vol).
De kaart op zich spreekt aan en ik nam een salade thai beef. Wat ik als hoofdgerecht kreeg was erbarmelijk: een streep rauwe groenten ( pakweg 1/4e ve bord) met daarop gebakken sneetjes biefstuk en daarover een dikke honing-mosterd dressing (uit een fleske), wat is hier thais aan? Ik vroeg of er nog iets bij was (brood, rijst,...) en ze zeiden dat dit zo geserveerd werd, dit is toch geen volwaardig hoofdgerecht? Ik ben geen grote eter maar had gewoon nog honger nadien, en dat voor 19€.... De steaks vd collegas waren goed gebakken maar nauwelijks groenten en de sauzen waren volgens ons ook "uit een pakje". Niemand van onze groep zou hier een 2e keer willen eten; van het restaurant van een golfclub hadden wij meer vewacht, de keuken hier is zeer ondermaats.

25 april 2017 beoordeeld

Het is heerlijk vertoeven op het grote zonnige terras. Bij grote drukte op een zonnige zondag kan de bediening wel opzich laten wachten. Maar het is het wachten waard. Hapje eten kan ook van de brasseriekaart. Aanrader is de vol au vent of de ceasar salade. Ook de salade met tongreepjes is een topper. Ook binnen aan de bar of in de zeteltjes is het gezellig een pintje drinken.

Reizigers die Tafel 10 bekeken, bekeken ook

In Tafel 10 geweest? Deel je ervaringen!