La Ferronniere
Hotel de la Poste - Relais Napoléon III(Bouillon)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 82*
US$ 130*
  • Inclusief ontbijt
US$ 108*
  • Inclusief ontbijt
Hotel des Ardennes(Corbion sur Semois)
US$ 203*
TripAdvisor
  • Gratis parkeren
Auberge Le Relais(Corbion sur Semois)
  • Gratis internet
2 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier slechts 1 nacht verbleven maar alles was uitermate verzorgd en de mensen waren heel vriendelijk. Mooie kamer op de 2de verdieping met mooi uitzicht en alles erop en eraan. Ruime badkamer. Hebben er zowel ontbijt, lunch als diner genuttigd. Eten, drank en personeel waren uiterst verzorgd en de uitbater deden er alles aan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Het restaurant is heel mooi van architectuur en de versiering is navenant.
Zou het aan iedereen aanraden.
Hier komen we zeker terug.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
15 juni 2017 beoordeeld

We betrouwden op de beoordelingen, gelezen op Tripadvisor.
Inderdaad het hotel is prachtig gelegen met een mooi uitzicht over de stad en de burcht. Hiermede is ook alles gezegd.
De ontvangst was niet zo vriendelijk.
De kamer was in weken niet meer gekuist, overal stof op de kasten, de vloer en het plafond van het terras hing vol spinnenwebben. De kerstversiering was nog aanwezig op de kamer.
Het arrangement 's avonds was een totale afknapper. Het voorgerecht was niet te eten, de soep was zuur en de hoofdschotel was smakeloos.
In het arrangement was de wijn inbegrepen....... 1 glas witte wijn en 1 glas rode wijn en that's it, bij nadere berekening betaalden we 11 Euro per glas.....
Het ontbijtbuffet was basic.
De bediening was op het randje van onbeleefd.
Het bord dat op de tafel stond voor het diner werd "weggetrokken" terwijl de serviette er nog op lag, we moesten ons haasten om de serviette rap-rap weg te nemen.
We hebben praktisch alle opgediende gerechten terug gegeven. Op geen enkel ogenblik werd ons naar de reden gevraagd.
Uit beleefdheid ten opzichte van de andere gasten hebben we aan tafel geen commentaar gegeven.
Dit hotel, dat een juweeltje kan zijn, mist een goed management.

Kamertip: Controleer zeker de kamer op netheid en vraag uitleg indien een arrangement geboekt wordt.
  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
12 april 2017 beoordeeld

Mooie locatie met zicht op het kasteel. Aperitief in de veranda; gastronomische maaltijd voor een kleine prijs, wijn aan de dure kant maar prima, zeer vriendelijke bediening. Een aanrader, zeker 's middags wegens de uitstekende prijs.

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
5 januari 2017 beoordeeld

Het nieuwe deel van het hotel is helemaal perfect, warm interieur, gebruik van veel hout, grote bedden, uitstekende badkamer, tv (indien je wenst).
onder de kamers bevindt zich de wellness, en daar heb je helemaal geen last van.
Het zorgt ervoor dat je op slippers en een kamerjas ernaar toe kan gaan, met jacuzi en heerlijk dampbad en sauna.
Als het wat drukker is zijn de ligzetels snel bezet.
Het hotel ligt echt vlak bij bouillon dat te voet goed bereikbaar is. Het is wel wat omhoog stappen via de weg, maar dat namen we erbij. Het is dan ook heerlijk rustig.

Minpuntjes:
een kurkrecht op een fles champagne die we zelf kochten van 15 euro? dat vonden we wat overdreven.
Het ontbijt werd niet altijd even correct aangevuld maar het was wel heerlijk.

• Verbleef: november 2016, reisde met familie
1 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig!!! Zoals steeds is alles heel mooi verzorgd en heerlijk! Prachtige pittoreske kamer. Het eten blijft ons steeds weer positief verbazen. 4de keer dat we hier verblijven en het is er alleen maar op vooruit gegaan! De welness is zo mooi, goed materiaal, proper en rustgevend (mooi uitzicht). Dit gezin haalt nog steeds alles uit de kast voor hun gasten!

Echt aanrader!

Verbleef: november 2016, reisde met een partner