15 juni 2017 beoordeeld

We betrouwden op de beoordelingen, gelezen op Tripadvisor.
Inderdaad het hotel is prachtig gelegen met een mooi uitzicht over de stad en de burcht. Hiermede is ook alles gezegd.
De ontvangst was niet zo vriendelijk.
De kamer was in weken niet meer gekuist, overal stof op de kasten, de vloer en het plafond van het terras hing vol spinnenwebben. De kerstversiering was nog aanwezig op de kamer.
Het arrangement 's avonds was een totale afknapper. Het voorgerecht was niet te eten, de soep was zuur en de hoofdschotel was smakeloos.
In het arrangement was de wijn inbegrepen....... 1 glas witte wijn en 1 glas rode wijn en that's it, bij nadere berekening betaalden we 11 Euro per glas.....
Het ontbijtbuffet was basic.
De bediening was op het randje van onbeleefd.
Het bord dat op de tafel stond voor het diner werd "weggetrokken" terwijl de serviette er nog op lag, we moesten ons haasten om de serviette rap-rap weg te nemen.
We hebben praktisch alle opgediende gerechten terug gegeven. Op geen enkel ogenblik werd ons naar de reden gevraagd.
Uit beleefdheid ten opzichte van de andere gasten hebben we aan tafel geen commentaar gegeven.
Dit hotel, dat een juweeltje kan zijn, mist een goed management.

Kamertip: Controleer zeker de kamer op netheid en vraag uitleg indien een arrangement geboekt wordt.
  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
12 april 2017 beoordeeld

Mooie locatie met zicht op het kasteel. Aperitief in de veranda; gastronomische maaltijd voor een kleine prijs, wijn aan de dure kant maar prima, zeer vriendelijke bediening. Een aanrader, zeker 's middags wegens de uitstekende prijs.

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
5 januari 2017 beoordeeld

Het nieuwe deel van het hotel is helemaal perfect, warm interieur, gebruik van veel hout, grote bedden, uitstekende badkamer, tv (indien je wenst).
onder de kamers bevindt zich de wellness, en daar heb je helemaal geen last van.
Het zorgt ervoor dat je op slippers en een kamerjas ernaar toe kan gaan, met jacuzi en heerlijk dampbad en sauna.
Als het wat drukker is zijn de ligzetels snel bezet.
Het hotel ligt echt vlak bij bouillon dat te voet goed bereikbaar is. Het is wel wat omhoog stappen via de weg, maar dat namen we erbij. Het is dan ook heerlijk rustig.

Minpuntjes:
een kurkrecht op een fles champagne die we zelf kochten van 15 euro? dat vonden we wat overdreven.
Het ontbijt werd niet altijd even correct aangevuld maar het was wel heerlijk.

• Verbleef: november 2016, reisde met familie
1 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig!!! Zoals steeds is alles heel mooi verzorgd en heerlijk! Prachtige pittoreske kamer. Het eten blijft ons steeds weer positief verbazen. 4de keer dat we hier verblijven en het is er alleen maar op vooruit gegaan! De welness is zo mooi, goed materiaal, proper en rustgevend (mooi uitzicht). Dit gezin haalt nog steeds alles uit de kast voor hun gasten!

Echt aanrader!

Verbleef: november 2016, reisde met een partner
23 oktober 2016 beoordeeld

Het oorspronkelijke gebouw straalt van buiten kleinschalige en gezellige knusheid uit. Eenmaal je binnen stapt wordt dit gevoel bevestigd door het gebruik van authentieke warme materialen. De aangevraagde kamer met uitzicht op de burcht van Bouillon was meer dan een aanrader. De heropmaak van dit gebouw, enkele jaren terug, getuigd van enorm veel respect voor het originele concept. Op elke vraag wordt per kerende en graag ingegaan. Wij kregen een gevoel van thuis komen. Mooie, verzorgde kamer, alleen kon de badkamer iets netter. Volgend voorjaar hopen we dit verblijf opnieuw op onze to do lijst te mogen zetten. Graag zelfs.

Kamertip: Kamer met zicht op de burcht
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner