“Ongelooflijk lang wachten”
Beoordeling van BOM Food & Drinks

BOM Food & Drinks
Geclassificeerd als nr. 9 van 53 Restaurants in Bouillon
Beschrijving: Bom Food & Drinks is een restaurant dat het foodsharing concept introduceert in het hartje van de belgische Ardennen. Met een internationale kaart, willen wij vrienden en familie samenbrengen om te genieten van verse kwaliteitsgerechten, gemaakt met seizoengebonden ingrediënten. Kom dineren in ons industrieel pand of geniet van onze social bites met een verfrissende cocktail op ons lounge terras
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Met 17 vrienden komen eten (na reservatie)
Na 1u30 nog steeds geen eten!
Dan 4 personen wel eten, dan 5 personen die voorgerecht en hoofdgerecht tezamen krijgen, dan weer 1u later ons eten gekregen....
bij vragen: steeds dezelfde uitleg: komt eraan...
Uiteindelijk rauwe hamburger gekregen (koud)

Datum van bezoek: september 2019

17 augustus 2019 beoordeeld

Had er een mojito gedronken, er zat met moeite wat rum in en die was echt niet lekker. Het eten wat beter maar oogde ook mooier dan de smaak.

4 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eind juli voor zaken in de streek. Hebben dit leuk adresje door gekregen van vrienden . Zeer mooi terras. Super vriendelijke bediening die je aanspreken in je eigen taal ... eten suberb. Wat een ontdekking en een geweldige setting en concept. TOP. Hou vol mensen.

Datum van bezoek: augustus 2019
28 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik had zelf de brazilian rib-eye besteld, de man van het bevriende koppel de ‘big’ burger en de vrouwen een slaatje.
De rib-eye was gewoon een entrecote volgens mij, het Braziliaanse deel was niet lekker en veels te weinig maar de frietjes erbij waren wel lekker. De burger was maar half zo groot als het broodje en nog rauw en toen P de ober er attent op maakte was hij eerst verbaasd dat dat een probleem was maar ging hem uiteindelijk dan nog wat verder gaan bakken om hem daarna gewoon terug te brengen terwijl hij nog steeds niet voldoende gebakken was. Aangezien de burger niet zo big was als de naam je laat vermoeden had P nog een portie friet bijbesteld, prijs 3€... Nogal veel voor hoeveelheid die ze geven.
De slaatjes stelden ook niet veel voor.
Wij waren gewoon afgegaan op het aantal mensen die op het terras zaten en het feit dat het terras in de zon lag met zicht op het kasteel en net naast de rivier en ik denk dat dat bij de meeste mensen zo was. Het ziet er leuk en aardig uit maar zo zie je maar dat het niet al goud is dat blinkt.

27 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het duurde even voordat we het eten geserveerd kregen maar toen bleek mijn man salade gerookte kip te krijgen i.p.v. de bestelde gerookte zalm. De ober nam dit weer mee waarna vervolgens de serveerster verhaal kwam halen. Volgens haar had hij toch echt gerookt kip besteld. Wij zaten daar met z’n vieren aan tafel en hebben allemaal hetzelfde gehoord. Ze heeft de bestelling zelfs nog herhaald. Er is nooit over kip gesproken! Bovendien mag mijn man dat niet eens overal. Dus dat zou hij nooit besteld kunnen hebben.

Vervolgens breek ik bijna een kies tijdens het eten van mijn salade! Zit er een klein zwart kiezelsteentje in. Een sorry is alles wat de serveerster kan opbrengen. Ik krijg geen nieuwe salade dus deze heb ik maar laten staan. Kortom, een teleurstellende ervaring. Zo op het oog hadden wij meer service van dit restaurant verwacht. Ziet er van de buitenkant netjes uit maar de klantvriendelijkheid is ver te zoeken helaas.

Reizigers die BOM Food & Drinks bekeken, bekeken ook

Bouillon, Belgisch Luxemburg

In BOM Food & Drinks geweest? Deel je ervaringen!