Beoordeeld op 15 augustus 2018

Uitstekende B&B! Enkel pluspunten : Zeer uitgebreid en lekker ontbijt, heel rustig gelegen, fietsen ter beschikking, alles zeer netjes , goed bed, airco op de kamer. Ook supervriendelijke mensen! Prijs - kwaliteit verhouding is goed.
Bedankt Hans en Sonja voor de mooie vakantie aan zee.
Groetjes Nena en David

Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 20 juli 2018 via mobiele applicatie

Voor ons was dit de eerste keer dat we bij iemand in huis verbleven. Maar we zijn een geweldige ervaring rijker. Een heerlijke kamer, een heerlijk bed, een heerlijke douche en een super lekker ontbijt met veel biologische producten.
We mochten ook gebruik maken van de fietsen om ons te kunnen verplaatsen. Het is een kleine 10 minuutjes fietsen naar het strand en het centrum. Ligging van het huis is heerlijk rustig.
Hans en Sonja, heel erg bedankt voor deze heerlijke dagen.

Peter en Ilonka.

Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
paardje, Eigenaar van B&B De Pluvier, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 juli 2018

Dat doet ons heel erg plezier. Hartelijk dank.
Hans en Sonja

Beoordeeld op 12 november 2017 via mobiele applicatie

Bij Sonja en Hans kom je thuis. We hebben genoten van een rustig en mooi weekend. Super ontvangst en een mooie en rustige kamer met een ontbijt om U tegen te zeggen. Voor ons is het een dikke ++++ . Wij raden het ten zeerste aan en komen graag terug

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 2 oktober 2017

Je komt bij De Pluvier in een rustige, discrete en zeer nette B&B. Lekker en overvloedig ontbijt. De gastvouw- en heer stellen service voorop. Mijn vraag of het niet stoorde dat ik om 23.30 uur een douche nam , lokte het antwoord uit dat dat niet uitmaakte. Ik was immers hun gast. O ja, heel goed bed... meer en beter dan gewoonlijk geslapen... en dat is niet alleen de zeelucht.

Kamertip: Er is maar 1 kamer dus alle aandacht is voor u!
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 22 juli 2017 via mobiele applicatie

Wij hebben genoten van ons verblijf bij Sonja en Hans in een aangename sfeer met respect voor de privacy. Heel lekker uitgebreid en gevarieerd ontbijt!!! Zeer nette kamer en badkamer met oog voor kleine "verwennerijtjes". Super adresje!!! Komen nog zeker terug!!!

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner