Beoordeeld op 10 juli 2020

Na het lezen van wat beoordelingen boekten wij een kamer in het Alfa Inn hotel. We namen een slechte start, aangezien onze kamer niet gepoetst bleek te zijn. Wanneer we naar beneden gingen en dit zeiden, kregen we onmiddellijk een nieuwe kamer. Excuses waren er echter niet bij, wat jammer in deze tijden. Een foutje kan gebeuren maar gezien heel het corona-gebeuren hadden wij allebei al een slecht gevoel.

Onze volgende kamer bleek ook niet tiptop, de vloer lag echt nog vol stof. De kamers zijn echt heel klein (voor de rest weinig op aan te merken) en de isolatie is echt enorm slecht. Je hoort letterlijk alles wat ze links of rechts van jou zeggen. Het ontbijt en de ligging zijn wel top. De mensen doen echt veel moeite aan de ontbijttafel en je wordt snel bediend.

Wij gaan helaas hier zeker niet meer terugkomen.

Kamertip: Kies best niet voor de standaard kamer.
Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 8 juli 2020

Positief: ik kreeg een upgrade naar een grotere kamer. Na enige discussie mocht ik de dag van vertrek toch de auto ietwat langer laten staan, zonder bij te betalen. Ik gaf de eigenaar aan dat ik altijd reviews schrijf en deze gang van zaken nog nooit eerder had meegemaakt.

Ontbijt was redelijk. Koffie echter niet te drinken, thermoskan op je ontbijttafel. Kamers gedateerd en erg klein. De badkamer was vreselijk klein. Alles was overigens wel heel netjes schoon.

Op de verschillende sites staat vermeld dat je een “toeslag” voor de sauna betaalt. Die toeslag is geen toeslag meer, maar een behoorlijk bedrag. Ik vind dat ze dit moeten vermelden, zodat je evt. een andere keuze kunt maken. Voor twee uur betaal je 30 euro p.p. als je met zijn 2-en er gebruik van wilt maken. Ik was alleen: 40 euro dan voor twee uurtjes. Belachelijk hoog bedrag. Een hele dag sauna in een wellness center is goedkoper. Dan de parkeerplaats: 16 euro per dag, althans zo staat het op hun websites en andere platforms. Ik kwam om vijf uur op zondagmiddag aan. De volgende ochtend moet je al om 10 uur uitchecken. En ja, dat geldt ook voor je auto. Wil je de auto een paar uurtjes langer laten staan, dan betaal je een “toeslag” van 10 euro. Dat vermelden ze niet op hun sites. Pure geldklopperij dus. Hier ging ik dan ook niet mee akkoord. Tja, zo zijn hun voorwaarden. O ja? Waar staat dat dan? Nog nooit zoiets mee gemaakt. Saillant detail: op zondagavond ... wellicht ook op andere avonden, maar dat moet je ff googelen... na 19.00 uur kun je overal gratis op straat parkeren, tot 09.00 uur de volgende ochtend. Ook heeft het centrum een blauwe zone waar je vier uur gratis kunt parkeren.

Als je alleen gaat slapen&ontbijten is het een prima hotel. Goede ligging trouwens ook. Vandaar ook alle goede reviews. Maar voor de rest... zoek een ander onderkomen.

Datum van verblijf: juli 2020
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 29 oktober 2019 via mobiele applicatie

Bij aankomst een warm onthaal. Appartement was netjes; zetelbed ligt comfortabel. Goede service, veel bespreekbaar en de medewerkers zijn zeer vriendelijk. Het ontbijtbuffet was heerlijk; op zondag was er een pianist aanwezig.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 12 augustus 2019

Fijn hotel met erg goed ontbijtbuffet. Geregeld is er life muziek bij het ontbijt en ook in de avond wordt er geregeld een optreden georganiseerd voor de gasten in het hotel. Bij problemen wordt er altijd een goede oplossing gezocht.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 6 augustus 2019

Bij het boeken gevraagd naar een kamer voor vier personen. Uiteindelijk kreeg ik een appartement. Handig voor een verblijf aan de kust dacht ik, met een keukentje erbij. Tot je merkt dat alles piepklein is. De badkamer is letterlijk drie vierkante meter groot. De slaapkamer heeft een queen bed met amper plaats om uit te stappen langs de rechterkant. Het raam kijkt uit op een binnenplaats, waardoor verluchten onmogelijk is. Het is er snikheet. De twee andere personen moeten slapen in de living op een zetelbed en een campingbed (dat onder het zetelbed verstopt zit). Dit had toch echt wel mogen vermeld worden op de site of bij de boeking!! Voor vier volwassenen is dit echt niet meer van deze tijd. Er zaten gaten in de gordijnen. Voor het gebruik van de koelkast moet je bijbetalen! Het ontbijt is ok, de live piano muziek had voor mij niet gehoeven maar ieder zijn smaak. Andere reviews hier op Tripadvisor gaan over de hotelkamers en die zijn wellicht beter en gerenoveerd, maar het appartement is in ieder geval niet voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: augustus 2019