Beoordeeld op 22 september 2019

Voor de juiste prijs te doen en zeker tof voor verblijf paar minpuntjes maar dat maakt de vriendelijke dame aan receptie goed en de zon zee strand op oogwenk ook station op boogscheut er vandaan dus top

Kamertip: Vraag niet de straatzijde
Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 1 september 2019

Dit is een budgethotel, verwacht er niet echt veel van. Het is een ouder hotel en heel simpel. Gordijnen hingen niet allemaal zoals het hoorde. We gingen er enkel naartoe om te slapen. Ook geen zenders zoals één en Ketnet en VTM of Vier... Dus niet echt vakantie, maar gewoon voldoende om te slapen. Naar netheid was het OK, maar niet meer dan dat. Plinten hingen los. Kamers waren wel voldoende ruim. Je zit vlak in het centrum dus je hoort wel het geluid van buiten als de ramen open zijn (bv de tram). Wel een zeer vriendelijke receptioniste!!

Beoordeeld op 26 augustus 2019

Licht in badkamer was kapot. Het vuilbakje zat propvol van de vorige klant. In de slaapkamer werkte een lamp niet, de gordijn zat deels los, vuile vloer. De trappenhal was niet gestofzuigd. Het ontbijt : afbakbroodjes - verlepte fruitsalade. Overige was OK. Eetruimte kaal en ongezellig.
Aan de receptie melde ik 's ochtends dat het licht in de badkamer niet werkte en de vuilbak vol zat. Ik kreeg het onvriendelijke antwoord dat ik dat de dag ervoor maar had moeten melden. We zijn zo snel als we konden van die plek vertrokken.
We betaalden duur (185 euro) voor één overnachting in een sjofel hotel met onvriendelijke bediening.

Datum van verblijf: augustus 2019
ValueStayBelgium, Responsable commercial van Value Stay Blankenberge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2019

Beste,

Hartelijk dank voor uw feedback.
U boekte tijdens de drukste en warmste periode van het jaar.
Wanneer de aanvraag zo sterk toeneemt, nemen de prijzen van hotels ook toe. Toch tracht Value Stay om de goedkoopste van de buurt te blijven. De prijzen worden tot 2 x per dag vergeleken.
in verband met het onvriendelijkheid van de receptioniste en de kamer zullen we dit overgeven aan de management, onze excuses hiervoor.

chloë

Beoordeeld op 7 augustus 2019 via mobiele applicatie

We hadden een grote familie kamer, deze was erg ruim en schoon maar best wel weinig en sober aangekleed.. Het bed lag comfortabel :). Vriendelijk onthaal!! Ontbijt was lekker enkel niet zo uitgebreid.

Beoordeeld op 29 juli 2019

zeer vriendelijke bediening
Perfecte ligging goede verbinding met de tram
het ontbijt was super wat kan je nog meer verwachten als je op vakantie bent
dicht bij de winkels en het strand
wat kan je nog meer wensen het was gewoon top

Kamertip: geniet gewoon van je vakantie
Datum van verblijf: juli 2019