Beoordeeld op 2 januari 2020

Heel vriendelijk onthaal. De parking van het hotel was volzet, maar de mevrouw aan de balie heeft ons telefonisch een andere parking aanbevolen op korte afstand van het hotel. De parking eigenaar was zelf van onze komst verwittigd. De kamer was ruim met een mooie badkamer. Het was proper en we hadden geen hinder van lawaai 's nachts.

Het hotel is ook de ingang van 'Het witte paard' de meest iconische revuetempel van Vlaanderen.

Het ontbijt is er ook eentje dat er mag zijn. Van broodjes tot zalm en Champagne of Cava.

Kort samengevat; als ik terugga naar Blankenberge kan je me daar vinden.

Kamertip: Wij hadden kamer 111, en deze was prima
Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 5 november 2019

Locatie ; top gelegen - altijd toegankelijk
Parkeermogelijkheid : in orde - zelfs iets extra als de mogelijkheid zich voordoet en schappelijke prijs.
personeel : héél vriendelijk en attent - héél behulpzaam

Kamertip: vrij ruime kamers
Beoordeeld op 4 november 2019 via mobiele applicatie

Prima hotel, zeer uitgebreid ontbijt en goede ligging. Parkeerplaats voor de auto redelijk dichtbij, wel reserveren van te voren. Dichtbij boulevard en eetgelegenheden. Goede uitvalsbasis om Brugge te bezoeken.

Beoordeeld op 4 november 2019

Vriendelijk, behulpzaam personeel.Super afgewerkt ontbijt en fijne wellness mogelijkheden. Goeie centrale ligging van het hotel.We hebben genoten van ons verblijf in hotel Pantheon Palace net zoals ons vorig verblijf bij het Aazaert hotel van de zelfde keten.

Beoordeeld op 18 september 2019

Prima hotel met leuke kamers, lekker ontbijt, vriendelijk personeel. Ligging ook zeer goed. Echte aanrader zeker gezien we ook nog eens konden gaan zwemmen in het zusterhotel Saint Sauveur. Voor ons alleszins redenen genoeg om terug te komen.

Datum van verblijf: september 2019