“super die mosselen”

Geclassificeerd als nr. 12 van 161 Restaurants in Blankenberge
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
28 september 2020 beoordeeld

heel aangenaam de mosselen wat duur maar zo lekker! de beste tot nu toe
soms korte bedienig, heerlijke huiswijn zeker n aanrader

Datum van bezoek: september 2020

26 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een stevige wandeling in de storm was het tijd om op te warmen en iets warms te eten. Toevallig binnengestapt in bistro Botarga. Bij het binnenkomen wisten we het al... Hier wordt lekker gegeten. We hebben de bouillabaisse gegeten en OMG.... dit was de beste die ik ooit gegeten heb. Ronduit fenomenaal zaaaaalig... In combinatie met de heel vriendelijke en vlotte bediening is dit een topper waar we zeker naar terugkeren..

Datum van bezoek: september 2020
31 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker eten, vriendelijke bediening. Een echte aanrader. We waren naar de markt geweest en wilden wat eten. Zijn er naar toe gegaan om goed geluk en hebben enorm genoten van het eten en de bediening!.

Datum van bezoek: augustus 2020
28 juli 2020 beoordeeld

Na lang en talrijke bezoeken aan restaurants
endelijk een toffe plaats gevonden met de juiste prijs kwaliteit hier bent ge geen nummer of passant vriendelijk maar vooral zeer lekker alles was top buiten een minpunt na enkele glazen wijn wilde we afsluiten met een frisse koele hoegaarde helaas deze was niet in verhouding van het eten anders was het zeker een 10 maar we keren zeker terug
Proficiaat aan de uitbaters doe zo voort.

Datum van bezoek: juli 2020
27 juli 2020 beoordeeld

bouillabaisse genomen, heel zoutig, wel veel vis en lekkere vis. soep te gebonden voor mij persoonlijk
coquilles van vriendin, te zoutig gekruid, frieten jammer geen verse
we zaten ter hoogte van de bar en de kassa ... personeel wist niet van elkaar, barman begon te stofzuigen in een volle service ...doek om tafels mee af te kuisen, werd per ongeluk in de vuilbak gegooid en dan gewoon uitgehaald en in een emmer gegooid om terug te gebruiken ... in covid tijden not done !!

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Botenga bekeken, bekeken ook

Blankenberge, West-Vlaanderen

In Botenga geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.