19 maart 2018 beoordeeld

Superontvangst door de gastheer Guy,direct behulpzaam met onze bagage.Bij het zien van onze kamer hadden we direct een wow gevoel,zeer ruim,verzorgd en met een balkon.S'morgens na een zeer rustige nacht een schitterend ontbijtbuffet met alles erop en eraan zoals,koeken,koffiekoeken,broodsoorten,verschillende soorten charcuterie,eitjes,cake,enz....Zeer leuke sfeer en een prima ligging aan een klein pleintje op een 3-tal minuutjes van de zeedijk.

Kamertip: Wij hadden een standaard plus kamer met balkon en zeer ruim voor 2 personen met bad.
  • Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
27 september 2017 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst door de gastheer.Aangenaam, gezellig hotel.Geen hotelsfeer ,maar een gemoedelijke huissfeer.De ligging is goed (tussen het station en de zeedijk).De kamers zijn mooi,heel goede bedden. Uitgebreid en lekker ontbijt. Aangename tuin om iets te relaxen met een lekker drankje.
Prima prijs-kwaliteit. Vriendelijke uitbaters.

Kamertip: Wij hadden een kamer aan de zijkant met uitzicht op de tuin.Heel rustig. Kamers aan de voorkant hebben een mooi uitzicht op het plein.
  • Verbleef: september 2017, reisde met vrienden
3 juli 2017 beoordeeld

zeer vriendelijke en behulpzame gastheer - zeer uitgebreid ontbijt - gezellige tuin om te relaxen - goede ligging van het hotel(centrum)alles vlakbij - prijs kwaliteit dik ok
zeker aan te raden,het avondeten bestellen bij Guy

Kamertip: gezellige tuin om te relaxen
  • Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
27 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Door puur toeval zijn we hier aangekomen.
De ontvangst was echt super vriendelijk. Heel vriendelijke gastheer!
Kamer was proper, maar wel wat verouderd, wat voor ons wel niet echt storend was. De badkamer was proper en ruim.
Bed was comfortabel en hebben dus zeer goed geslapen.

Het ontbijt was zeer goed en uitgebreid. En opnieuw met zeer vriendelijke bediening.
De eigenaar spreekt vloeiend Nederlands en Frans.

Wij raden dit hotel zeker aan voor een weekendje aan zee.

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
19 mei 2017 beoordeeld

Hotel Manitoba heeft charme dankzij de bewaarde inrichtingdetails
Gelijkvloers kleine inkomhal ,gezellig gemaakt met enkele zetels en klein tafeltje
Zeer vriendelijke ontvangst , tevens behulpzaam en zonder capsones
Ontbijt erg lekker en smaakvol gepresenteerd
Het enige minpunt was de badkamer; piepklein en douche met weing waterdebiet; jammer
Ligging;zeer goed,rustig en centraal in Blankenberge

• Verbleef: mei 2017, reisde met vrienden