XXGaming M

Beoordeling van Hotel Saint Sauveur
2,0 van 5 bollen20 feb 2023 beoordeeld
3e keer dat we dit hotel nemen
Nu zware teleurstelling
We hadden een upgrate naar een junior suite
Maar was helemaal niet wat we verwachten
Schimmels of zwarte aanslag in de badkamer
Kleine kamer voor de prijs dat we betaalde...
Ontbijt en zwemgelegenheid moesten we naar een ander hotel azart
Wel goed ontvangst maar daar stopt het dan ook
Volgende keer als we moesten terug keren zal het toch een ander hotel worden voor die prijs
Veel te veel betaald voor wat het was
Datum van verblijf: februari 2023
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.1 km van Hotel Saint Sauveur
Exterior view
0.5 km van Hotel Saint Sauveur
Exterior view
Volledig restitueerbaar
0.2 km van Hotel Saint Sauveur
Bar/lounge
New 2 person studio - ocean view
  • Vio.com
0.3 km van Hotel Saint Sauveur
Enjoy our pool, spa and wellness facilities included in your booking!
Word beloond met One Key
0.6 km van Hotel Saint Sauveur
0.6 km van Hotel Saint Sauveur
Restaurant
Meer hotels in Blankenberge bekijken
Beoordeeld op 23 januari 2023

goede service maar hotel is erg gedateerd en zwembad en sauna niet open door energieprijzen moet je naar een ander hotel om de hoek
het hotel is niet vies en het ontbijt is meer dan goed echter een puntje de tafel blijft vol met vieze afwas enz staan als je een tweede keer wil halen

advies voor deze prijs wachten tot het weer ok is of het hotel boeken om de hoek van zelfde concern
algemene indruk geen 4 sterren waardig

Kamertip: direct bij hotel boeken wel wat duurder maar krijg je ook een betere kamer
Datum van verblijf: januari 2023
Beoordeeld op 1 januari 2023

Positief: de locatie en de vriendelijkheid van het personeel
Negatief: hygiëne in de badkamer kan beter, er was op een avond geen warm water, receptie gaf aan dat dit 10min ging duren maar na 45min was dit nog steeds niet opgelost waardoor we uiteindelijk met koud water hebben moeten douchen vanwege een reservatie. Het zwembad was gesloten vanwege de hoge energieprijzen, als alternatief kon je gaan zwemmen in een ander hotel van de groep. Spijtig dat dit niet op voorhand aangegeven was, je betaald namelijk ook voor het zwembad en ik had persoonlijk geen zin om van hotel naar hotel te lopen. De kamers lijken gerenoveerd maar dit is niet met zorg gedaan (kraan hangt los, gaten in de muur, schimmel bovenin de douche,..)

Beoordeeld op 1 januari 2023

Zeer aangename en toffe ervaring.
Vriendelijk personeel en zeer persoonlijke begroeting.
Het ontbijt is zeker aan te raden.
We komen terug.
We denken reeds aan een andere boeking in de loop van dit jaar

Beoordeeld op 11 december 2022

Super goede service ! Hele mooie kamers en super lekker ontbijt ! Zeer tevreden , heel erg proper totaal niets verkeerd op te merken ! Wij hadden bij een ander hotel geboekt ze hebben ons overgeboekt naar dit hotel tegen de zelfde prijs en absoluut niets slechts over te zeggen

Beoordeeld op 28 november 2022

Mooie en grote kamer. Alles voorzien wat volgens ons nodig is om een aangenaam verblijf te hebben.. Lekker en uitgebreid ontbijt Uitstekende ligging vlak bij strand en zeedijk. Op wandelafstand van het station.

Datum van verblijf: november 2022