Joachim B

Ok maar niet wauw, zeker voor de prijs die je betaald. Hotel heeft meer zorg nodig

Beoordeling van Hotel Saint Sauveur
3,0 van 5 bollen1 jan 2023 beoordeeld
Positief: de locatie en de vriendelijkheid van het personeel
Negatief: hygiëne in de badkamer kan beter, er was op een avond geen warm water, receptie gaf aan dat dit 10min ging duren maar na 45min was dit nog steeds niet opgelost waardoor we uiteindelijk met koud water hebben moeten douchen vanwege een reservatie. Het zwembad was gesloten vanwege de hoge energieprijzen, als alternatief kon je gaan zwemmen in een ander hotel van de groep. Spijtig dat dit niet op voorhand aangegeven was, je betaald namelijk ook voor het zwembad en ik had persoonlijk geen zin om van hotel naar hotel te lopen. De kamers lijken gerenoveerd maar dit is niet met zorg gedaan (kraan hangt los, gaten in de muur, schimmel bovenin de douche,..)
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Exterior view
  • eDreams
0.5 km van Hotel Saint Sauveur
Aan het strand
New 2 person studio - ocean view
Volledig restitueerbaar
  • ZenHotels.com
Exterior view
  • ibis Budget
0.3 km van Hotel Saint Sauveur
Enjoy our pool, spa and wellness facilities included in your booking!
Word beloond met One Key
0.6 km van Hotel Saint Sauveur
  • Vio.com
1.8 km van Hotel Saint Sauveur
Gratis parkeren
Meer hotels in Blankenberge bekijken
Beoordeeld op 1 januari 2023

Zeer aangename en toffe ervaring.
Vriendelijk personeel en zeer persoonlijke begroeting.
Het ontbijt is zeker aan te raden.
We komen terug.
We denken reeds aan een andere boeking in de loop van dit jaar

Beoordeeld op 11 december 2022

Super goede service ! Hele mooie kamers en super lekker ontbijt ! Zeer tevreden , heel erg proper totaal niets verkeerd op te merken ! Wij hadden bij een ander hotel geboekt ze hebben ons overgeboekt naar dit hotel tegen de zelfde prijs en absoluut niets slechts over te zeggen

Beoordeeld op 28 november 2022

Mooie en grote kamer. Alles voorzien wat volgens ons nodig is om een aangenaam verblijf te hebben.. Lekker en uitgebreid ontbijt Uitstekende ligging vlak bij strand en zeedijk. Op wandelafstand van het station.

Datum van verblijf: november 2022
Beoordeeld op 14 november 2022

Ik miste aan de trap naar beneden rechts een trapleuning.
Verder was het verblijf zeer aangenaam.
Jammer dat het restaurant niet open was voor een diner op de aankomstdag en voor het ontbijt de andere ochtend maar we hebben meer dan genoeg mogelijkheden buiten het hotel gevonden.

Datum van verblijf: november 2022
Beoordeeld op 4 november 2022

onze kamer was mooi en verzorgd en steeds netjes gepoetst. 's nachts was het zeer rustig. het ontbijt was echt super. wij hebben genoten van ons verblijf. zeer vriendelijk personeel. we konden met onze vragen steeds bij hen terecht.

Datum van verblijf: oktober 2022