Kim H

Top hotel

Beoordeling van Hotel Saint Sauveur
5,0 van 5 bollen11 dec 2022 beoordeeld
Super goede service ! Hele mooie kamers en super lekker ontbijt ! Zeer tevreden , heel erg proper totaal niets verkeerd op te merken ! Wij hadden bij een ander hotel geboekt ze hebben ons overgeboekt naar dit hotel tegen de zelfde prijs en absoluut niets slechts over te zeggen
Datum van verblijf: december 2022
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.1 km van Hotel Saint Sauveur
1.8 km van Hotel Saint Sauveur
Gratis parkeren
0.2 km van Hotel Saint Sauveur
Bar/lounge
Enjoy our pool, spa and wellness facilities included in your booking!
0.6 km van Hotel Saint Sauveur
Zwembad
New 2 person studio - ocean view
Go to your Happy Price
0.4 km van Hotel Saint Sauveur
Aan het strand
0.1 km van Hotel Saint Sauveur
Restaurant
Meer hotels in Blankenberge bekijken
Beoordeeld op 28 november 2022

Mooie en grote kamer. Alles voorzien wat volgens ons nodig is om een aangenaam verblijf te hebben.. Lekker en uitgebreid ontbijt Uitstekende ligging vlak bij strand en zeedijk. Op wandelafstand van het station.

Datum van verblijf: november 2022
Beoordeeld op 14 november 2022

Ik miste aan de trap naar beneden rechts een trapleuning.
Verder was het verblijf zeer aangenaam.
Jammer dat het restaurant niet open was voor een diner op de aankomstdag en voor het ontbijt de andere ochtend maar we hebben meer dan genoeg mogelijkheden buiten het hotel gevonden.

Datum van verblijf: november 2022
Beoordeeld op 4 november 2022

onze kamer was mooi en verzorgd en steeds netjes gepoetst. 's nachts was het zeer rustig. het ontbijt was echt super. wij hebben genoten van ons verblijf. zeer vriendelijk personeel. we konden met onze vragen steeds bij hen terecht.

Datum van verblijf: oktober 2022
Beoordeeld op 24 oktober 2022

We hebben dit hotel gekozen omwille van het zwembad/Welness spijtig genoeg was dit was niet beschikbaar wegens energiekosten (niet gemeld bij de boeking) er is wel een alternatief geboden om te gaan zwemmen in een hotel van dezelfde keten. Naar een ander hotel om te zwemmer zagen wij persoonlijk niet zitten.
Er zit een duidelijk verschil op de kamer met bongo bon dus als je niet via het hotel boekt zou ik deze zeker niet aanraden.
Wij hebben 1 kamer via Bongo geboekt (een bongo bon en 40 extra betaald )om hier te verblijven en 1 kamer voor vrienden die mee gingen. Het is duidelijk dat kamers via het hotel verzorgder waren, bv geen plastiek gordijn in de douche..

Kamertip: Als je boekt voor zwembad/ welness vraag zeker na of deze open zijn.
Datum van verblijf: oktober 2022
Beoordeeld op 6 september 2022

Designkamer is de naam echt niet waard. Een kleine kamer met 2 vensters (balkondeuren) waarvan er 1 kapot glas was dus mocht en kon niet open. Krakende vloeren. Douche in bad , zeer glad.
Slecht , smal bed , donsdeken was oud, dit voelde je aan de structuur. Geen airco,
vermits er maar 1 venster op een kier kon, bleef de kamer steeds warm, ook 's nachts.
Met de raam openslapen was ook niet te doen, sliepen boven de ingang , op het vijfde en werden om 2.00 u gewekt omdat het hotel de rolcontainers buiten zetten voor het ophalen van de vuilkar. Vanaf 5.00 u werden de straten gepoetst en heel de nacht door last van pratende of krijsende voorbijgangers en mensen die voor de ingang gaan roken met het nodige lawaai. Hotel wel proper en ontbijt goed. Sauna was voor ons heel goed. Alleen vinden wij dat het zwembad enkel zou mogen gebruikt door volwassenen want vanaf er kinderen in zijn is er niets meer relaxerend aan het saunagebeuren(persoonlijke mening). Al bij al is het geen slecht hotel maar nemen in een stad nooit geen hotel meer zonder airco zodat je tenminste een goede nachtrust kan hebben.

Datum van verblijf: september 2022