Beoordeeld op 14 januari 2020 via mobiele applicatie

In het stad van Blankenbergen. Op en steenworp van het strand. In het nabijgelegen hotel gratis sauna en zwembad. Mooie ruime kamers.
ONTBIJT noem het op en je hebt het tot champagne toe en all in.
Eentje om terug te Komen

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 9 januari 2020

combiné avec une visite au théâtre 'Het Witte Paard' un break intéressant avec un petit déjeuner copieux. Omgeving perfect om uitstappen te doen en lekker te tafelen in de naburige restaurants en cafeetjes.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 12 november 2019

We komen voor de derde keer in 10 jaar in Saint Sauveur. Je ziet dat het hotel stilaan een beetje opgeknapt mag worden (de tegeltjes in de badkamer, het tapijt op de trap...). De kamers zijn ruim en wat je nodig hebt (koelkast, koffiezet, bad, haardroger, bed, voldoende kastruimte...) is aanwezig. Het uitzicht is zielig (andere gebouwen), maar je zit vlakbij de winkelstraat en de dijk. Je hebt de mogelijkheid een parkeerplaats te huren. Het personeel is vriendelijk en staat klaar om te helpen. Het ontbijtbuffet is super. Ik kan niets bedenken wat ik nog zou wensen.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 11 november 2019 via mobiele applicatie

Mooi hotel, leuke kamers. Van een goede grote. Maar we isolatie van de kamers is echt nul komma nul. Is precies of je ligt gewoon op straat en je hoort iedereen roepen op straat en motors voorbij brommen. Dus voor de goede nachtrust moet je hier niet zijn. Ontbijt is beperkt maar oke. Personeel is wel echt super vriendelijk en behulpzaam. Goede locatie, vlak aan de winkelstraat en aan de dijk en de zee

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 24 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wij zijn voor de 1ste maal in dit hotel voor 1nachtje wisten overnachten in hun junior suite. Een zeer mooie kamer!, het restaurant gedeelte is ook zeer mooi Aangekleed met mooie bruine tafels met zwarte en rode stoelen. Het ontbijtbuffet is zeer mooi uitgebreid met heel veel keuze. Het personeel die er werkzaam is staat altijd voor je klaar naar de wens van de gast zelf. Wij komen zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: augustus 2019