Beoordeeld op 28 juli 2020

zeer proper vriendelijk personeel zeer goed ontbijt veel keuze mooie kamer proper badkamer goede douche terrasje buiten aanwezig rustig gelegen in centrum en bij zeedijk kortbij treinstation PROFICIAT

Datum van verblijf: juli 2020
Reistype: Reisde alleen
Dante Martens, General Manager van Avenue Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 dagen geleden

Beste gast, fijn om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf.
Wij hopen alvast u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.
Met gastvrije groeten, Dante Martens - Hotelmanager

Beoordeeld op 30 november 2019

Zeer charmant hotel met een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding, een prima ligging, vriendelijke uitbaters, goed ontbijt, kortom: ook na lang nadenken valt er niets negatiefs over te melden. Met stip het beste hotel van Blankenberge.

Kamertip: De kamers met balkon zijn de mooiste.
Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 29 november 2019

Vaker gelogeerd maar deze keer zeer onheus bejegend, was gelijk de laatste keer. 3x gevraagd dat radiator gerepareerd moest worden maar er weer niets gedaan, daardoor nauwelijks kunnen slapen vanwege de hitte.

Datum van verblijf: november 2019
Luc Fourier, Owner van Avenue Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 februari 2020

Ons excuus hiervoor, maar meteen loodgieter gecontacteerd maar kon pas komen op maandag, en u verbleef zaterdag avond bij ons. Alle andere kamers waren volgeboekt, en er was geen alternatief.

Beoordeeld op 10 oktober 2019

Goed verblijf, met lekker ontbijt en aardig / behulpzaam personeel. Wij waren in Blankenberge voor de Surfcatalyst. een surfexpo. Lekkere restaurants in de buurt. We kwamen laat aan maar Willy (receptie medewerker) Was behulpzaam met de auto parkeerplek en een geschikte kamer uitkiezen. Bedankt!

Datum van verblijf: oktober 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 3 oktober 2019

De kamers waren niet modern maar het wel een hotel in art deco stijl. We waren verrast 's morgens door het ontbijt, alles was er tot zalm, koffiekoeken, allerlei brood en broodjes....
We hadden geen enkel negatief punt voor dit hotel en zeker prijs:kwaliteit

Datum van verblijf: september 2019