Beoordeeld op 18 september 2019

Veroudert ,onvriendelijk ,vreselijke geur op de kamer .
Niet voor herhaling vatbaar.
Maken reclame voor oplader voor auto maar sturen je door naar oplader op straat.
Kamer is de prijs zeker niet waard.

Beoordeeld op 15 september 2019 via mobiele applicatie

Goeie ligging nabij feestdadres ‘De Pier’.
Rest niet zo positief ... flauwe ontvangst, hele kleine kamer met stoffige tapijten, en vooral te duur voor wat je krijgt.
110€ zonder ontbijt + 25€ extra voor een heel onhandige parking !
Goed voor 1 keer.

Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 15 september 2019

Fijn hotel, rustige omgeving, leuke kamers , super ontbijt met enorme keuze mogelijkheden . Heel vriendelijk en behulpzaam personeel ! ! ! Parkeergelegenheid bij hotel . Aanrader voor een kleine pauze .

Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 27 augustus 2019

De ligging kan echt niet beter zijn. Ook is het persoon heel vriendelijk en bracht ons zelf extra handdoeken op vraag. Het ontbijt is echt overheerlijk.
De kamer was heel licht en niets op aan te merken. Genoeg opbergplaats voor de kleren en comfortabele bedden.
Echt een toffe tijd gehad!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 17 augustus 2019 via mobiele applicatie

Last minute geboekt tijdens het hoogseizoen. In deze prijsklasse verwacht je geen onverzorgde kamer met een duffe geur... viel zwaar tegen dus ons zien ze niet meer terug. Er zijn veel betere (en goedkopere) alternatieven in Blankenberge.

Datum van verblijf: augustus 2019