Beoordeeld op 27 juni 2020 via mobiele applicatie

Bij aankomst zeer warm onthaald door de receptioniste. Mooi hotel met ruime kamer. Het personeel dat opdiende tijdens het ontbijt was zeer behulpzaam en heel vriendelijk. We werden letterlijk op onze wenken bediend !! Poetspersoneel heeft nog wat bijschaving nodig want het was niet altijd even goed gepoetst alsook het dakterras dat zeker nog niet helemaal “summerproof” was. Dorre planten, onkruid, ... dit kan nog beter maar wordt vergeven door de vriendelijkheid van het personeel zeer rustige ligging en toch centraal gelegen, top!! Zeker een aanrader

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 17 februari 2020

Dit is een hotel waar we graag terugkomen. De ligging is goed en er is een binnenzwembad voor de liefhebbers.
De kamers zijn "klassiek" en niet bijzonder opwindend, doch behoorlijk ruim in ons geval. De zuiverheid kan altijd ietsje beter als je nauwkeurig gaat kijken. Kleine mankementjes zoals de slang van de douche die niet meer goed vastzit aan de douchekop, en hierdoor niet zo goed werkt. Ook hier en daar een vlekje op het vaste tapijt. (iets wat je wel bijna overal hebt bij hotels met vaste tapijt)
Vreemd ook dat dit hotel in deze prijsklasse nog geen airco heeft op de kamer, want het lijkt me vooral in de zomer aan de straatkant nogal luidruchtig als je met je raam open wil slapen.
Het personeel is - op een enkele uitzondering na - bijzonder vriendelijk en behulpzaam.
Wat wij zo fijn vinden aan dit hotel is het heerlijke ontbijt. Ik lees hier elders dat er weinig keuze is, wat ik zeer vreemd vind. Vooral liefhebbers van warm ontbijt komen ruim aan hun trekken. Ook op een fles bubbels meer, of minder, wordt er niet gekeken. En je kan zelfs je eigen wafel bakken, die je kan afwerken met caramelsaus en slagroom! De ontbijtruimte op zich, is best gezellig. Een perfect begin van de dag!
Misschien toch eens wat extra investeren in mensen, om de kamers nog net dat tikkeltje meer te kunnen onderhouden. Voor de rest vooral een plek waar wij zoals eerder gezegd, graag terugkomen!

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 9 februari 2020

Beetje jammer dat de kamer niet recent gepoetst was, overal lag veel stof en het koffie apparaat zat nog vol met koffie vlekken van de vorige mensen.
In de douche overal schimmel in de voegen, en langs de kunstof randen van de deur !
Ook een kapot pedaal emmertje in de badkamer, en een ventilatie rooster wat maar half in het plafond hing.
In de piano bar staan versleten banken waar je totaal in door zakt, en helaas alleen maar nootjes of chipjes te bestellen voor bij je drankje.
Ontbijt was lekker, niet al te veel keuze, helaas was het eiwit van de spiegeleitjes nog doorzichtig bovenop, dus niet opgegeten omdat het niet gaar was.
We hadden een garage plaats gereserveerd en dit was wel prima geregeld!
Jammer dat de sauna maar tot 20.00 uur open was, we hebben er geen gebruik van kunnen maken.

Conclusie: Voor een 4 sterren hotel waar je voor 2 personen 1 nacht €150 euro betaald verwacht je toch eigenlijk meer...

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 30 december 2019 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk ontvangen en parking was zeer ok. Onmiddellijk kamer gekregen.
Ruime kamer, proper en wifi werkte zeer goed.

Kamer werd zeer goed tussentijds opgekuist. Apart toilet.
Kamers liggen langs de straatkant, wat geluidshinder geeft (doch niet omni aanwezig).

Datum van verblijf: december 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 23 december 2019

Derde keer in dit hotel en opnieuw alles dik in orde. Heel vriendelijke ontvangst bij de receptie met uitleg over bezienswaardigheden en restaurants. De standaardkamers zijn ruim en net met goede bedden. Het ontbijt is lekker, veel keuze met onder andere zelf een wafel kunnen bakken (leuk) en wordt steeds voldoende aangevuld. We gaan zeker nog een 4de keer.

Datum van verblijf: december 2019