Beoordeeld op 13 juli 2020

Wij verbleven in één van de familiekamers (9de verdieping) aan de achterkant. Geen zeezicht maar wel een mooi zicht op de stad en de achterliggende polders. De kamer is heel ruim, wij verbleven er met 3 maar zelfs met 4 voelt deze kamer zeker nog ruim aan! Leuke zithoek, handig bureaumeubel, genoeg kastruimte en zalige bedden.
Het ontbijt was goed en in de ontbijtruimte vooraan heb je altijd mooi zicht op zee.
En alle corona-maatregelen werden prima negeleefd, wij hebben er ons goed bij gevoeld!

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 12 juli 2020

Het personeel was heel vriendelijk, ze stonden klaar met hulp. Kamers waren heel mooi ingericht. Zeker een aanrader. Ontbijt was uitstekend rekening gehouden met de corona afspraken. Voldoende handgel overal en duidelijke markeringen.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 29 juni 2020 via mobiele applicatie

We verbleven hier afgelopen weekend.
Zeer net hotel met super aardig personeel.

Nu zijn de mensen in Blankenberge / Brugge eo. allemaal zeer vriendelijk en behulpzaam, of je nu in een restaurant of café zit, of de lokale bevolking de weg vraagt.

Top lokatie, aardige mensen, ik zou er zo naar willen emigreren.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 26 juni 2020

Zeer leuke ervaring met zeer vriendelijk personeel.
Vader gevallen in de douche en werd enorm verder geholpen door personeel.
Die onmiddellijk aanboden om zelfs naar ziekenhuis te rijden.
Eigen huisdokter zitten bellen, echt topservice. Ouders hebben genoten van de ruime familiekamer, zeker een aanrader.
Ontbijt goed verzorgd ondanks corona tihd.
Topper

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 28 februari 2020 via mobiele applicatie

Ik was hier al twee keer vanwege zakelijk bezoek. Nu teruggekomen met gezin. Wederom erg fijn. Superschone kamer met erg fijn bed en mooie badkamer. Zeer vriendelijk personeel. Restaurants binnen 5 minuten lopen. We komen zeker terug!

Datum van verblijf: februari 2020