Beoordeeld op 30 december 2019

wij hebben genoten van het weekend om er even tussenuit te zijn, Hotel was goed, bij aankomst werd er een kamer aangewezen die wij niet voor ogen hadden maar werd met bijbetaling opgelost mooi zeezicht, jammer dat er geen balkon was, maar daar tegenover was er wel een mooi dakterras waar je rustig kon genieten van het uitzicht. Blankenberge zelf is voorzien van vele winkelstraten, eet tentjes alleen aan de boulevard moet je niet zijn bij sommige je betaald een hoofdprijs en het eten is slecht. verder is het meer gebaseerd op oudere mensen, jeugd zal hier gauw uitgekeken zijn. maar wij hebben veel gewandeld, gegeten en geshopt dus fijn met z'n tweetjes er even tussenuit deed ons goed.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 1 december 2019

Mooi gelegen op de dijk. Vriendelijke ontvangst, de comfortkamer was een ruime kamer met grote badkamer, spijtig genoeg geen zeezicht. De kamer kon wel een opsmukbeurt gebruiken. Lekker ontbijt (tip: heel lekkere koffiekoeken).

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 22 november 2019 via mobiele applicatie

Super hotel! Al meermaals langs geweest! Vriendelijk personeel, mooie ruime kamer met zeezicht en ontbijt zeer verzorgd! Dit op de zeedijk is mooi meegenomen! Dichtbij ook lekkere restaurantjes. Wij komen zeker nog opnieuw langs.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 25 september 2019

Aangename ontvangst, mooie kamer met zeezicht, gescheiden toilet en badkamer met inloopdouche. Het ontbijtbuffet was ruim voorzien met voor iedereen wat wils. Het opruimen van de gebruikte tafels verliep eerder traag.

Kamertip: vraag een kamer met zeezicht.
Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 2 augustus 2019 via mobiele applicatie

Mooi hotel, ruim ontbijtbuffet en een mooie eetzaal waar al onmiddellijk naar de zeedijk kunt kijken. Zeer ruime kamers met gratis safe. Een koelkasten en een keukentje erin.
Ruime goede bedden. Vriendelijk personeel.
Een klein minpuntje is de geluidsisolatie tussen de kamers onderling. Je hoort iedere stap van je bovenburen en je hoort de tv van je naaste buren. Je hebt geen buitenlawaai.
Maar dit is slechts een klein puntje, dus komen we zeker terug.

Datum van verblijf: augustus 2019