Beoordeeld op 26 juli 2020 via mobiele applicatie

Vriendelijk en behulpzaam bij de telefonische reservatie & zo ook bij de ontvangst. Hotel heeft ideale ligging. Wij stonden geparkeerd op het plein nabij, maar hotel biedt ook prijsvriendelijke dagtickets op een andere parking. Kamers netjes en prima in orde. Al hebben wij graag wat koffie op de kamer. Badkamers basis maar goed. Ontbijt was erg basis, al bezochten wij tijdens Corona tijd waardoor waarschijnlijk aanpassingen waren gebeurd.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 23 juli 2020

De kamer was net en verzorgd. Een minpuntje is dat de kamer verouderd is. Ik denk dan aan tapijt op de grond en loskomend behangpapier. De badkamer was wel vernieuwd. Verder heeft de kamer ook geen airco waardoor het heel warm kan worden.
Het ontbijt is top! Alles is voorzien en goed rekening gehouden met de richtlijnen in verband met COVID-19.
Ook het hotel is aangepast aan deze regelgeving.
De ligging van het hotel is super. Op nog geen vijfminuten wandelen ben je in het centrum of op het strand. Toch is het er 's nachts goed rustig en heb je geen overlast.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 22 juni 2020

Hotel heeft een goede ligging, kort bij de wandeldijk en het strand, in de nabijheid van winkels en de markt op maandag en vrijdag. Ook vele restaurantjes in de buurt. En wil je naar Brugge of een andere kustgemeente dan is de bus of de tram uw vervoermiddel.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 19 februari 2020

Prijs/kwaliteit zat dit echt perfect!! De locatie was top zo dicht aan de zee. Het personeel is ongelooflijk vriendelijk en correct. De kamer en badkamer waren zeer netjes en kraaknet. Top verblijf dus.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 23 november 2019

eind april vierden wij ons trouwfeest te Blankenberge (Pier) en kozen wij dit familiehotel om samen met de getuigen na het feest te kunnen overnachten...
het hotel is niet nieuw maar werd kwalitatief gerenoveerd, de bediening was heel beleefd en het ontbijt was zonder enig tekort.
als attentie kregen wij zelfs nog een bos bloemen!
wij zijn hier dus tevreden vertrokken

Datum van verblijf: april 2019