Beoordeeld op 20 augustus 2017 via mobiele applicatie

Gezellig hotel dat enkele generaties meegaat. Gerenoveerd maar zonder afbraak te doen aan het verleden van het hotel. Vriendelijk team staat tot uw dienst om er een ontspannen en leuke vakantie van te maken. Uitgebreid en lekker ontbijt. Niet ver van de promenade en het strand, en gezellige straatjes om in rond te dwalen.

Beoordeeld op 16 augustus 2017

Zeer mooie kamers en een lekker ontbijt, zeer vriendelijke bediening. Parkeermogelijkheden op 50m. Zeer centraal gelegen. 10 min. van het strand en winkelcentrum. De volgende uitstap naar zee zal ik met zekerheid hier weer naartoe komen.

Beoordeeld op 13 augustus 2017

Goede kamer, goede prijs en goed ontbijt. Zeer vriendelijk personeel. Bieden parkeerplaats aan en vele tips voor te doen. Hotel ligt op een goede locatie midden in het centrum. Voor herhaling vatbaar.

Beoordeeld op 8 augustus 2017

Zat in kamer 214 ... geboekt voor 1 Week ... Kamer 3 x 3 meter ... uitzicht op bakstenen ... 1 week in zo een kamer is niet echt goed voor de moraal (vooral en zeker niet bij slecht weer) ... Ik heb het hotel halfweg de week verlaten ...

Foto's op de site zijn zeker niet representatief voor de kamer die ik toegewezen kreeg. (Kamer 214)

Ontbijt was dan wel weer OK.

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 5 augustus 2017

Kleine kamer, goed bed, iets minder goede kussens. Sober ontbijtbuffet maar alles aanwezig wat je nodig hebt. Vriendelijk personeel. Geboekt via Trivago, Booking.com. Eerste maal dat ik meemaak dat alles reeds van de mastercard geboekt was. Normaal dienen je gegevens van de mastercard enkel voor het geval je niet komt opdagen. De afrekening van het verblijf gebeurt normaal altijd ter plaatse op de dag van aankomst. Deze keer was het dus anders.

Datum van verblijf: juli 2017