14 mei 2017 beoordeeld

Zeer vriendelijk onthaal, met informatie over interessante plaatsen om te bezoeken. Fietsenverhuur, autostaanplaats. Gezellige en zeer propere kamer met comfortabel bed (dat is in de meeste hotels niet het geval, meestal veel te hard). Het ontbijt was ook heel gevarieerd en lekker. Hier komen we zeker terug !

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
15 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat verouderd hotel, maar de kamers zijn tiptop in orde. Heerlijk ontbijtbuffet met zowel gezonde keuzes (fruit, fruitsalade, ....) als gewone keuzes. De badkamer is klein, maar comfortabel. Goede uitleg gekregen over de bezienswaardigheden in Blankenberge en aan te bevelen restaurantjes.

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
29 maart 2017 beoordeeld

De kamer was proper en was heel leuk gemaakt, leek alsof je in een appartement was. Ze hebben enkel de trap te steil gemaakt om naar de tussenverdieping te gaan (vierpersoonskamer) & de WiFi kwam niet tot op onze kamer en naargelang dit in de informatie staat, zou dit in orde moeten zijn en niet enkel zeggen dat hier wat aan gedaan moet worden .. ontbijt was lekker maar wel super krap en kleine ruimte.. personeel was vriendelijk en het was een simpel hotel

Verbleef: maart 2017, reisde met vrienden
13 november 2016 beoordeeld

zeer propere kamer met alle komfort en minibar .

zeer lekker ontbijt met voor ieders wat wils.

gezellige salon met open haard

prijs kwaliteit zeker oke

zeer gunstig gelegen nabij het centrum en de haven en de zee

Kamertip: kamer met uitzicht op de straat een andere kamer ken ik niet
  • Verbleef: november 2016, reisde met een partner
1 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

1 nacht verbleven met zen twee.
Vriendelijk onthaal en alles proper.
Kamer aan de kleine kant maar had alles wat we nodig hadden. Douche was aan de kleine kant wat voor bredere mensen niet zo handig is. Doch mochten we voor de rest zeker niet klagen. Ontbijt was ook verzorgd en lekker. Conclusie prijs kwaliteit is dit zeker een prima hotel.

Verbleef: november 2016