“Een gezellig feest met vrienden..!!”
Beoordeling van Dining room

Dining room
Geclassificeerd als nr. 27 van 172 Restaurants in Blankenberge
Keukens: Belgisch
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben afgesproken in Dining Room, onze gevestigde waarde waar we ons thuis voelen... gezellige warmte....super vriendelijke ontvangst en bediening... vispannetje, mosselen, lamskroontje... cote à l’os voor Alain... altijd een feest

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoe kan men mosselen, nota bene onze Belgische trots, zo slecht serveren. Vreselijk slechte kwaliteit, niets van kruiding of smaak en overgaar, kortom niet eetbaar. De tafel naast ons, met 3 personen, had hierover de ober al aangesproken, maar er kwam geen reactie. Toen wij even later onze mosselen kregen en geproefd hadden, konden wij de klacht van naast ons enkel beamen. Wij hebben de ober dit gemeld en gezegd dat wij de mosselen niet wilden opeten. Wij stelden voor om ons drinken en de frietjes te betalen. Met een donderwolk gezicht antwoordde de ober dat wij NIETS moesten betalen. Een duidelijk signaal dat de keuken daar niet klopt. Van op een afstand heeft mijn vriend mensen aan de andere kant van het terras ook een klacht horen melden. Blijf hier weg tenzij je graag op ziekteverlof wil.

22 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier komen lunchen op het terras, en zodra we zaten wisten we dat het niet ok ging zijn. Vuile tafel met extreem verkreukeld tafellaken dat niet ververst werd. Vieze peper- en zoutmolen op tafel. Salade genomen en nog niet voor helft opgegeten. Waterige saus en scampi die naar rubber smaakte. Nooit meer!

31 maart 2018 beoordeeld

hebben hier een lekkere steak gegeten ,de bediening was vriendelijk en het zag er allemaal goed uit .

19 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op n drukke zaterdag avond toch nog n tafeltje kunnen bemachtigen. En echt heerlijk!, gegeten het noordzee menu ,met garnaalkroketten en zeetong, echt gesmuld hier! ,
Vriendelijke bediening, Wij komen graag nog ns terug.

Reizigers die Dining room bekeken, bekeken ook

Blankenberge, West-Vlaanderen

In Dining room geweest? Deel je ervaringen!