“leven in zee”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 17,35*
Vanaf
Ticket voor direct toegang tot SEA LIFE ...
Geclassificeerd als nr. 6 van 10 dingen om te doen in Blankenberge
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
Beschrijving eigenaar: Ontvang je duikbril en logboek voor jouw boeiende ontdekkingsreis in SEA LIFE Blankenberge, langs de Amazonerivier door onze zeeën en oceanen. Meer dan 50 aquaria tonen de mysterieuze onderwaterwereld: van spectaculaire haaien, beruchte piranha’s, het zeepaardjes kweekprogramma tot een prachtige zeeschildpad met een beperking. Heb jij alle stempels in je logboek? Ontvang dan je superduiker badge. Nieuw bij SEA LIFE een spectaculaire uitdaging voor jong en oud: Rocky’s Klimavontuur! Klauter in de uitkijktorens en sta oog in oog met de indrukwekkende zeeleeuwen, knotsgekke pinguïns en speelse otters.
6 september 2018 beoordeeld

Echt een aanrader om eens te bezoeken.Inkomprijs valt zeker mee als je ziet wat er allemaal te beleven valt.Al verschillende malen gaan bezoeken.

Datum van activiteit: maart 2018

4 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ga er niet omdat het slecht weer is buiten... anderen zullen dezelfde plannen hebben. Gangen binnen zijn smal.

1 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Chaos alom, personeel gaat allemaal de keuken in achter hun eten ??? Klanten hebben duidelijk geen voorrang. Niet hygiënisch zo te zien. Aanbod eten is verschrikkelijk.

Datum van activiteit: september 2018
31 augustus 2018 beoordeeld

Zelf bij een drukker bezocht evenement of pretpark is de toegang niet zo rampzalig als hier. Ik begrijp het doel van een geweldig goed doel. Maar deze manier van aanpak lijkt me tegen te werken. Waarom op voorhand online tickets kopen als je toch nog 45 minuten moet aanschuiven?

Bekijk meer beoordelingen
27 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik breng hier altijd graag een bezoekje om de zeehondjes te gaan bekijken. Ik vind het een enorm mooi initiatief. Er wordt bij de voedermomenten steeds uitleg gegeven over de dieren.. wat maakt dat het ook leerrijk is!

Reizigers die SEA LIFE Blankenberge bekeken, bekeken ook

Blankenberge, West-Vlaanderen

In SEA LIFE Blankenberge geweest? Deel je ervaringen!