Beoordeeld op 25 juli 2020

Erg verouderde kamer, losliggend tapijt, ramen mss al maanden niet gekuist. Enorm kleine kamer met keukentje (wat we niet eens wouden) veel te duur voor wat het is! Enige positieve is het zicht op zee

Beoordeeld op 22 juli 2020 via mobiele applicatie

Perfecte ligging en mooi uitzicht op de zee, maar aan renovatie toe! Gordijnen met gaten en spinnenwebben, oude tapijt op de vloer, geen nachtkastjes, oud meubilair, de tafel kan een laagje vernis gebruiken, op het terras liggen de betontegels los en overal groeit er groen tussen, badkamer heeft ook zijn tijd gehad, ...

Beoordeeld op 7 juli 2020 via mobiele applicatie

De kamer was niet schoon. Het tapijt in de kamer was oud en stoffig met vlekken erop. De badkamer was niet schoon. Op de grond lagen tandpasta vlekken, in de douche stond schimmel op de randen en in het putje zaten haren. De receptie is niet de hele dag open, waardoor je moet wachten met inchecken of als je vragen hebt. Ook was de dame achter de balie niet vriendelijk. Voor ons nooit meer dit Hotel. Geen aanrader, maar afrader

Beoordeeld op 4 juli 2020

De kamers zijn niet goed schoongemaakt. Jij kan niet de kamermeisje vertrouw. Jij moet heel goed jouw spullen op sleutel doen.
De receptie zeg niet alles dat je moet weten als gast. Bijvoorbeeld handdoek ophalen bij receptie.
In de keuken in de kamer jij moet moet zelf goed schoonmaken de lepels, en panen.Want de kamermeisje doet heel slecht. Ik ga nooit meer daar logeren.

Kamertip: Ga niet daar logeren
Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 27 juni 2020 via mobiele applicatie

Verblijf was zeer goed.alleen spijtig dat er nog tapijt ligt.voor de rest heel goed hotel.ook heel goed gelegen op de dijk.men kon ook langs achter binnen en buiten dus dat was ook zeer goed men kan er ook ontbijten

Datum van verblijf: juni 2020