Beoordeeld op 6 november 2019

wij hebben in oktober 1 nacht in Aparthotel Blankenberge verbleven samen met onze kleine viervoeter . zijn heel tevreden over dit hotel de onthaal bediende was heel vriendelijk en hartelijk je voelde je direkt thuis . Ook onze kamer was uitstekend hadden kamer met keukentje en zicht op de stad wij hebben kamer op een hoek gekregen en konden van het stadzicht en het zee zicht genieten alles was er netjes en proper en mooi ingericht echt een aanrader wij gaan zeker volgend jaar terug

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 22 september 2019

Als ik zo de beoordelingen lees,komt het altijd op hetzelfde neer, walgelijk vuil,alles stuk ,zelfs afvoer van douche!en de prijs van een 4sterren hotel!!
Receptionist uiterst spaarzaam met uitleg;zoek het zelf maar uit!!
Kortom,liefst zo vlug mogelijk vergeten,maar we betaalden wel 253 voor 1 nacht!!

Beoordeeld op 4 september 2019 via mobiele applicatie

Eerste dag ingecheckt zelfde dag uitgecheckt
Normaal geboekt voor 5 nachten met kleindochter maar het was er gewoon walgelijk vuil zie foto’s dit hotel zou dringend bezoek moeten krijgen van de dienst voor hygiëne

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 1 september 2019

Aangekomen om 15.00u. Zakelijke receptionist. Toegekomen op kamer, proper maar eenvoudig. Geen echte nutsvoorzieningen, zoals nachtlampje, geen kant en klare koffie, wel waterkoker. Niet echt een hotelkamer.
Ontbijt, laat te wensen over. Voor 9,95€ verwacht je toch iets van charcuterie /beleg bij je ontbijt. En zeker een gekookt eitje. Zeer sober. Niet al te vriendelijk. 6/10

Beoordeeld op 17 augustus 2019

We gaan al verschillende jaren naar het aparthotel en waren toen tevreden. Maar deze keer was het (srry als ik dit zo zeg) vies, vuil en vettig “rampzalig” niet te begrijpen dat ze zo een kamer aan mensen aanbieden. Niemand zou daar willen verblijven. Vriendelijk ben ik dan ook naar de receptie geweest, om evt te vragen voor een andere kamer of een andere compensatie. Antwoord dat ik kreeg, nee sorry dat gaat niet. Hebben een zoontje van 11 maanden, dat is het enigste wat in men hoofd zat. Wat als hij hiervan ziek wordt, hij is ook nog niet voor alles immuun.
Er was overal vocht, schimmel, schuifdeur wat zeer moeilijk open ging, wc bril wat schuin en los hing, douchekop wat niet meer bleef hangen, een extreem kleine slaapkamer (staat ook op geen enkele foto, gordijn wat los hing, vies tapijt op de kamer, handdoeken wat 1x om de 3 dagen veranderd worden (moeten ze laten drogen) srry maar dit past niet.. Het was echt een ramp, en dan voor zoveel geld