Beoordeeld op 7 juli 2020 via mobiele applicatie

Aangenaam verrast bij het binnenkomen door het “gatsby” interieur , zeer vriendelijk en behulpzaam onthaal , onze kamer was netjes met een zeer aangenaam bed en ruime badkamer ! Ontbijt was ondanks de coronamaatregelen heel goed geregeld, verzorgd en lekker , het glaasje cava die werd aangeboden vonden we een leuke afsluiter van ons korte verblijf !

Datum van verblijf: juli 2020
Luc Fourier, Eigenaar van Gatsby Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2020

Beste gast,

Fijn om te horen dat u heeft genoten van uw tijd in ons hotel.

Wij hopen u een volgende keer opnieuw te mogen verwelkomen.

Met gastvrije groeten,
Dante Martens - Hotelmanager
Gatsby Hotel Blankenberge

Beoordeeld op 23 september 2019

We werden zeer vriendelijk ontvangen door Gina. Na de formaliteiten liet ze ons de zeer ruime kamer en badkamer zien en gaf daarbij enige uitleg. Wat een super mooie kamer! Een 2 meter breed bed lacht je toe. Nog nooit zo'n goed bed gehad. Meteen de volgende ochtend gevraagd waar het vandaan komt, want zo'n bed willen we thuis ook hebben. Alles klopt in dit hotel en over elk detail is zeer goed nagedacht, ondanks dat de kamer nog niet helemaal af is, want er wordt nog druk gerenoveerd in het hotel. Voor alles is het beste van het beste genomen en alles is zeer doordacht. Een bad waarbij je aan beide kanten kunt zitten, een regendouche die je aan kunt doen zonder nat te worden. Het zijn zo van die kleine details die een kamer af maken. En wat te denken van een kamer met zo'n 40 stopcontacten en 8 USB oplaadpunten. Dus het opladen van mobiel, tablet en wat je dan ook maar bij je hebt, mag geen enkel probleem zijn. Een koelkast met water waar vrij gebruik van gemaakt mag worden. Een Nespresso apparaat met bijbehorende koffiecups, theezakjes, wijnglazen het is allemaal aanwezig. Maar je kunt de hele dag door ook van het koffieapparaat in de ontbijtruimte gebruik maken.
En dan hebben we het nog niet eens over het bijzonder uitgebreide ontbijtbuffet gehad, warm en koud buffet, ruime sortering en brood en crackers en je kunt uitslapen, want ontbijten mag er tot 11 uur.
De eigenaar heeft dit hotel 10 jaar geleden overgenomen en maakt hier het best denkbare hotel van op een perfecte locatie, dicht bij het centrum en het strand.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 1 september 2019 via mobiele applicatie

Uitstekend ingerichte kamers met bad douche tv airco etc. Goede bedden en rustig gelegen. Schoon en hygiënisch. Modern ingericht . Beperkte parking. Mogelijkheid voor ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Beoordeeld op 30 augustus 2019

Laat ons beginnen met het enige “negatieve”,de renovatie is nog bezig,maar eens afgewerkt zal dit hotel een nog beter pareltje worden!
Een zeer aanvaardbare prijs gekregen voor 4 nachten!
Uiterst vriendelijk onthaal,de eigenaar is een zeer sympathieke en zeer gedreven man!
Zeer mooie,ruime en rustige kamer!Zowel handige inloopdouche als groot ligbad in een ruime en zeer propere badkamer !Groot en goed bed,gratis en stille minibar,perfect werkende airco!
Voldoende stopcontacten!
Zeer clean!
Een zeer uitgebreid ontbijt met veel variatie,en tot 11u!!!!!mag zelfs iets later!
Verse producten en bediening met een gemeende glimlach!
Een echte aanrader!
Dicht bij kust,vlak bij centrum!
Frank

Beoordeeld op 24 augustus 2019 via mobiele applicatie

Dit is voor ons het mooiste, beste hotel waar wij ooit al verbleven aan de Belgische kust. Prachtige, ruime kamers. Heel luxueus. Geweldig bed. Grote badkamer met ligbad en inloopdouche. Gerenoveerd met kwaliteitsvolle materialen. Het hotel is goed gelegen, vlakbij het centrum en dichtbij het strand. Het ontbijt is zeer uitgebreid en lekker. Vriendelijk en bekwaam personeel en uitbater. Goede parkeergelegenheid.