“Een absolute aanrader op de dijk”
Beoordeling van La Cuisine

La Cuisine
Geclassificeerd als nr. 2 van 166 Restaurants in Blankenberge
8 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij gaan zelden eten op de dijk want dat is bijna altijd teleurstellend (venetien op dijk is enige wat we wel goed vinden).
Wij kiezen in Blankenberge dus eerder voor resto's zoals De Tijd, De boeie, ten doele, seasons,... Toch dachten we nog eens een poging te wagen op de dijk bij La Cuisine en we waren zeer tevreden; goede prijs-kwaliteitsverhouding, heerlijke tong en goede frietjes (begrijp die minder goede feedback in hln Bellings totaal niet!), vriendelijke bediening,... Een goed adresje op de dijk, wel beetje druk.
Wij komen terug!

Datum van bezoek: juli 2021

8 augustus 2021 beoordeeld

vlotte bediening , vriendelijke en attente mensen
lekker eten. verzorgd.
Zeker een aanrader . gaan zeker nog eens terug gaan.

8 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was heel lekker, echt een aanrader!
Jammer dat we een kwartier op de rekening hebben moeten wachten, anders hadden we de regenbui niet meer gehad in het naar huis gaan

6 augustus 2021 beoordeeld

Zeer lekker en heel vriendelijk. Bij ons volgende bezoek aan Blankenberge komen we zeker en vast terug

4 augustus 2021 beoordeeld

Steeds zeer vriendelijke bediening en het eten is er zeer lekker. Een aanrader als je lekker wil eten op de dijk en dit voor een goede prijs.

Reizigers die La Cuisine bekeken, bekeken ook

Blankenberge, West-Vlaanderen

In La Cuisine geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.