“Gezellig restaurantje”
Beoordeling van Bistro Emmes

Bistro Emmes
Geclassificeerd als nr. 96 van 164 Restaurants in Blankenberge
1 september 2020 beoordeeld

Uitstekende biefstuk en uitstekende creme brulee. Snel bediend. Pladijs ook geslaagd. Kortom aanraderr

Datum van bezoek: september 2020

6 augustus 2020 beoordeeld

We hebben beide de lotte genomen. Die was dagvers en perfect gegaard. Frietjes waren ook heerlijk. Lekker wijntje erbij (Moldavische Sauvignon) En een pak goedkoper dan op de dijk!
Op de service was niets aan te merken.
Toplocatie!

Datum van bezoek: augustus 2020
29 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Interieur ziet er gezellig uit, dit is wat ons in eerste instantie aantrok. Presentatie van het eten en de bediening waren echter ondermaats. Eten zelf is zeer eenvoudig, jammer genoeg wordt er weinig moeite gedaan om dit te presenteren op een bord. De eigenaar probeert alles (koken + bedienen) alleen te doen. Dit resulteert echter in ondermaatse bediening en lange wachttijden.

Datum van bezoek: december 2019
22 november 2019 beoordeeld

iswillekeurig gesloten, geen vriendelijk onthaal, kan niet koken en heeft drank probleem... is er vuil, zeker in de keuken!

Datum van bezoek: november 2019
23 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor ons de eerste keer dat we hier waren.
Hebben genoten van een heerlijke lunch met onze lieve vrienden.
Garnaalkroketten en kikkerbilletjes waren heerlijk.
De zeetongetjes en kleine tarbot waren top.
Ook een grote Merci aan de supersympathieke gastvrouw Indra.

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Bistro Emmes bekeken, bekeken ook

Blankenberge, West-Vlaanderen

In Bistro Emmes geweest? Deel je ervaringen!