Beoordeeld op 2 februari 2020

Ik probeer in de eerste plaats te denken aan het prachtige ontbijt met een zeer uitgebreide keuze aan lekkere dingen. Het eten wordt geproportioneerd klaargezet, zodat alles vers aangevuld is. De pistolets waren nog warm. De zaalbediening is uiterst behulpzaam en vriendelijk. Welgemeende proficiat hiervoor. De kamer is mooi en modern ingericht. We sliepen op kamer 424, maar een permanent gezoem van een motor, vermoedelijk de airco op het dak, ervaren we alles storend. Tot 2u vannacht gezoem... Bovendien sluit de venster niet volledig af met niet alleen tocht tot gevolg, maar ook wat overlast van het straatgeluid. Conclusie: mooi hotel maar onze nachtrust kon beter.

Kamertip: kamers aan de achterzijde (station) zullen minder geluidsoverlast hebben.
Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 1 februari 2020

Best geschikt om de omgeving te verkennen tijdens lange wintermaanden. Goede uitstapmogelijkheden en wandelenen. Dineren in de buurt was tijdens ons verblijf (maan- & dinsdag) een probleem omdat veel restaurants gesloten waren.
Vriendelijke en behulpzame ontvangst. Kregen zowaar een upgrade van kamer. Uitgebreid ontbijt.

Beoordeeld op 26 januari 2020 via mobiele applicatie

Mooi, verzorgd hotel. Recent in gebruik genomen en alles ademt dus nog “nieuw “ uit. Vriendelijke ontvangst en uitgebreid ontbijt. Enige minpuntje was dat door de lage bezetting op woensdag/donderdag enkele gerechten waren uitgedroogd op het ontbijtbuffet.

Beoordeeld op 22 januari 2020

Kamers zijn modern en rustgevend ingericht. Ideaal als je er even tussenuit wilt om te ontspannen, me-time of quality time wilt. Misschien hier en daar nog eens laagje verf aanbrengen. Receptionisten zijn uitermate vriendelijk, wat het verblijf hier alleen nog maar beter maakt. De ligging is anders ook ideaal. Naast het station, de winkelstraat bevindt zich aan de andere kant van het hotel en de zee op enkele minuutjes wandelafstand.

Datum van verblijf: oktober 2019
  • Reistype: Reisde alleen