Beoordeeld op 14 juli 2020

Prijs - kwaliteit = super
Al meermaals geweest en steeds top , vriendelijk, proper en lekker ontbijt en supergoed gelegen als je met trein komt en op loopafstand van winkels en dijk , we gaan zeker nog terug!!!

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 13 juli 2020

Na een vriendelijke en voorkomende ontvangst en afhandeling van de boeking werden we voorgegaan naar de (betaalde) garagebox voor de auto, die op 25 meter vanaf de achteringang van het hotel was gelegen. In de tussentijd werden we op de hoogte gebracht van de tijden voor het ontbijt en het diner, want we hadden in deze periode van Covid-19 voor het gemak half pension genomen. Dit alles ging snel en de informatie was duidelijk. De kamer met badkamer, waar we om hadden gevraagd (rustig en geen last van rook), was aan de achterzijde gelegen en was ruim en onberispelijk schoon. Het diner van het half pension was beide keren 3 gangen van een eerlijke keuken.en daardoor zeer smaakvol. De rode en witte huiswijn in het karafje van een kwart voldeed prima. Als je wilde kon je het hoofdgerecht aangevuld krijgen en als je iets niet lustte of niet mocht kon dat vervangen worden. Ontbijt bevatte ook veel keus en eerlijke gerechten. De mensen van het hotel zijn vriendelijk en hielden de Covid-19 maatregelen goed in acht. Fijn in dit hotel verbleven te hebben.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 1 juli 2020

een verkeerde boeking is dramatisch als je hiervoor moet opdraaien, als hier bij dit hotel jammergenoeg. In de meeste gevallen is er geen annulatie kost, hier was me dit toch even schrikken, het volledige bedrag is van mijn rekening gegaan zonder er te overnachten. Ik vroeg nog om een compensatie, helaas waren ze hier ook niet voor te vinden, als ik als bij deze de waarheid ging schrijven.... Jammer, de klant is hier geen koning precies.

Datum van verblijf: juni 2020
Lorenz990, Manager van Hotel Sabot d'Or, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juli 2020

Beste,
Wij danken u voor uw reactie. Echter wensen wij hier wel op te reageren zodat andere gasten een volledig beeld van de situatie krijgen. U heeft ons pas gecontacteerd in verband met uw verkeerde boeking 2 dagen na aankomst. Uw reservatie heeft u op voorhand niet geannuleerd en ons hier niet over gecontacteerd. Wij hebben u zelf de dag van aankomst verschillende keren telefonisch proberen te bereiken en dit was niet mogelijk. Annulatievoorwaarden staan duidelijk vermeld op uw reservatie van Booking.com. Bij een no-show worden de kosten inderdaad in rekening gebracht. Van Booking.com krijgt u ook verschillende e-mails zoals uw bevestiging en herinnering van uw reservatie met duidelijke vermelding van de datum. Wij zijn wel degelijk flexibel in situaties bij verkeerde boekingen, maar indien wij pas van u horen 2 dagen na aankomst in een periode van de hittegolf waarbij wij andere gasten hebben moeten weigeren, dan zijn wij helaas genoodzaakt de annulatievoorwaarden te respecteren. Met vriendelijke groeten, Hotel Sabot d'Or

Beoordeeld op 17 juni 2020

Na een ruime tijd "virus" huisarrest konden we eindelijk weer genieten van een paar dagen erop uit. Tijdens die opsluiting hebben we de tijd genomen om de beoordelingen van de vele hotels rondom ons te lezen. Het hotel "Sabot D'Or" sprong eruit door zijn zeer goede beoordelingen aan een aantrekkelijke prijs. Dus het uitgelezen moment om de proef op de som te nemen en . . .
We konden vaststellen dat niet één lovend woord teveel was.
Het hotel is verzorgd en uitnodigend. Alles is kraaknet. Het onthaal is vriendelijk.
Hoewel de regels tegen Covid strikt werden toegepast, was er een aangename sfeer. De gemeenschappelijke eet- en rustplaatsen oogden ruim door het gebruik van doorzichtige schermen. De vele handgel dispensers waren decoratief zodat de aangename indruk niet verstoord werd.
De kamers zijn niet te groot, maar gezellig. Er is TV aanwezig en de badkamer is functioneel met voldoende handdoeken en producten.
Het ontbijtbuffet was uitnodigend en er werd geen moeite gespaard om de gekozen broodjes en andere, aan tafel te brengen.
Het diner, voorgerecht, hoofdgerecht en dessert was smakelijk. De gerechten waren vers en met liefde bereid. De drankenkaart is uitgebreid en aan eerlijke prijzen.
Er was de mogelijkheid om de wagen te stallen.

We hebben genoten van een korte vakantie, met alles erop en eraan aan een vriendelijke prijs. Ja, de vorige lovende recensies weerspiegelen de waarheid .

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 5 maart 2020

In juli ga ik al jaren een weekje naar sabot dor ,altijd tip top in orde ,heel vriendelijke ontvangst je voelt je daar welkom echt een familie hotel ..het ontbijtbuffet is dik in orde .altijd vers brood en beleg.

Datum van verblijf: juli 2019