Beoordeeld op 1 juli 2020

een verkeerde boeking is dramatisch als je hiervoor moet opdraaien, als hier bij dit hotel jammergenoeg. In de meeste gevallen is er geen annulatie kost, hier was me dit toch even schrikken, het volledige bedrag is van mijn rekening gegaan zonder er te overnachten. Ik vroeg nog om een compensatie, helaas waren ze hier ook niet voor te vinden, als ik als bij deze de waarheid ging schrijven.... Jammer, de klant is hier geen koning precies.

Datum van verblijf: juni 2020
Lorenz990, Manager van Hotel Sabot d'Or, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juli 2020

Beste,
Wij danken u voor uw reactie. Echter wensen wij hier wel op te reageren zodat andere gasten een volledig beeld van de situatie krijgen. U heeft ons pas gecontacteerd in verband met uw verkeerde boeking 2 dagen na aankomst. Uw reservatie heeft u op voorhand niet geannuleerd en ons hier niet over gecontacteerd. Wij hebben u zelf de dag van aankomst verschillende keren telefonisch proberen te bereiken en dit was niet mogelijk. Annulatievoorwaarden staan duidelijk vermeld op uw reservatie van Booking.com. Bij een no-show worden de kosten inderdaad in rekening gebracht. Van Booking.com krijgt u ook verschillende e-mails zoals uw bevestiging en herinnering van uw reservatie met duidelijke vermelding van de datum. Wij zijn wel degelijk flexibel in situaties bij verkeerde boekingen, maar indien wij pas van u horen 2 dagen na aankomst in een periode van de hittegolf waarbij wij andere gasten hebben moeten weigeren, dan zijn wij helaas genoodzaakt de annulatievoorwaarden te respecteren. Met vriendelijke groeten, Hotel Sabot d'Or

Beoordeeld op 17 juni 2020

Na een ruime tijd "virus" huisarrest konden we eindelijk weer genieten van een paar dagen erop uit. Tijdens die opsluiting hebben we de tijd genomen om de beoordelingen van de vele hotels rondom ons te lezen. Het hotel "Sabot D'Or" sprong eruit door zijn zeer goede beoordelingen aan een aantrekkelijke prijs. Dus het uitgelezen moment om de proef op de som te nemen en . . .
We konden vaststellen dat niet één lovend woord teveel was.
Het hotel is verzorgd en uitnodigend. Alles is kraaknet. Het onthaal is vriendelijk.
Hoewel de regels tegen Covid strikt werden toegepast, was er een aangename sfeer. De gemeenschappelijke eet- en rustplaatsen oogden ruim door het gebruik van doorzichtige schermen. De vele handgel dispensers waren decoratief zodat de aangename indruk niet verstoord werd.
De kamers zijn niet te groot, maar gezellig. Er is TV aanwezig en de badkamer is functioneel met voldoende handdoeken en producten.
Het ontbijtbuffet was uitnodigend en er werd geen moeite gespaard om de gekozen broodjes en andere, aan tafel te brengen.
Het diner, voorgerecht, hoofdgerecht en dessert was smakelijk. De gerechten waren vers en met liefde bereid. De drankenkaart is uitgebreid en aan eerlijke prijzen.
Er was de mogelijkheid om de wagen te stallen.

We hebben genoten van een korte vakantie, met alles erop en eraan aan een vriendelijke prijs. Ja, de vorige lovende recensies weerspiegelen de waarheid .

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 5 maart 2020

In juli ga ik al jaren een weekje naar sabot dor ,altijd tip top in orde ,heel vriendelijke ontvangst je voelt je daar welkom echt een familie hotel ..het ontbijtbuffet is dik in orde .altijd vers brood en beleg.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 12 december 2019

Al verschillende keren geweest .
Altijd vriendelijk,goed onthaalt.
Lekker eten en voldoende .
Kamers proper.
Parkeer gelegenheid.
Dicht bij het centrum en toch uit de drukte.
Prijs kwaliteit.
Gaan steeds terug.

Kamertip: Kamer met prachtig zicht
Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 5 november 2019

Onze tweede maal in dit hotel op wandelafstand van station, winkels, resto’s en de zee. Vrij grote kamers met badkamer, meeste kamers zijn gerenoveerd en bereikbaar met lift. Morgen buffet en ‘ avonds 3 gangen menu
met burgerkeuken en dit alles met veel plezier door de familie aan tafel gebracht.

Datum van verblijf: oktober 2019