Beoordeeld op 28 augustus 2019

Zeer goed gelegen. Prijs kwaliteit een 10 waard. Onze valies kon daar bewaard blijven in een aparte kamer achter slot. Ontbijt was goed, lekker vers brood en broodjes. Prima douche in de badkamer. Voor herhaling vatbaar!!

Kamertip: Niks op aan te merken.
Beoordeeld op 27 augustus 2019

Het hotel is compleet vernieuwd en er wordt aan alles gedacht! Zeker zijn 4 sterren waard. De kamers zijn heel ruim en de bedden heel aangenaam (ook de linnen).
Het onthaal was zeer hartelijk en het het ontbijt echt lekker.
Een aanrader!

Beoordeeld op 26 augustus 2019

Voor ons was de gelegenheid ideaal vlak bij het station
Dus we konden als we aankwamen onze koffer al in het hotel achter laten en zo onze vakantie beginnen zonder er mee moeten te sleuren
Is wel aan een drukke baan maar wij hebben er geen hinder van gehad

Kamertip: Alles dik in orde We vonden de matras een beetje hard maar dat is ieder zijn keuze
Beoordeeld op 23 augustus 2019

vriendelijk onthaal, proper kamers, goed ontbijt. Doen hun best om de wensen van de gast te volbrengen. aanrader, wij komen zeker terug.Automaat met drank en lekkers voorzien in de gang. Via boeking van hun hotel kan je happy tickets verkrijgen voor de trein.

Beoordeeld op 17 augustus 2019

Goede service, rustig gelegen en toch vlakbij het centrum en het strand. Goed onderhouden en propere kamers. Lekker verzorgd ontbijt buffet met uitgebreide keuze in zowel brood als toespijs. Een aanrader!!