“Piña colada & Ribeye!”
Beoordeling van Carrello

Carrello
Geclassificeerd als nr. 13 van 175 Restaurants in Blankenberge
29 augustus 2018 beoordeeld

Ongelooflijk hoe vriendelijk alle medewerkers hier zijn. Uitermate netjes, ook de toiletten. Wij zijn in het hoogseizoen gekomen en dat wil toch al iets zeggen. De wachttijden vallen best mee en de prijzen zijn schappelijk. Ik had een overheerlijke piña colada en een ribeye die perfect gebakken was. Mexicaans eten kan soms nogal 'spicy' zijn, hier is het vooral 'mild'.

27 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie zaak, gezellige inrichting. Heel vriendelijk personeel. Een familiezaak waar klant koning is. Bijzonder vriendelijke eigenaars. Al jaar en dag bekend voor hun lekker eten. Permanent goeie kwaliteit, heerlijke cocktails. Let wel ... op tijd reserveren is een must.

4 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lopen langs de straat en dan dit Mexicaans restaurant tegen gekomen. Zeer druk maar toch een tafeltje op het buitenterras. Ik had de kipschotel . Mijn smaak maar ook niet te. En dan : maak je eigen tortilla. Alle bijgerechtjes netjes geserveerd. Tortilla vullen, oprollen en de handjes gebruiken. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Service was ook heel vlot. Nette zaak. Een aanrader.

29 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten, ook de kids zijn fan. Is er heel gezellig zitten en zeer vriendelijke en vlotte bediening. Best wel reserveren... in 1 woord TOP!

Datum van bezoek: juli 2018
27 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste keer Mexicaans gaan eten en het was van begin tot einde tip top inorde. Echt lekker en een heel vriendelijke bediening. Ga er zeker nog eens terug heen gaan

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Carrello bekeken, bekeken ook

Blankenberge, West-Vlaanderen

In Carrello geweest? Deel je ervaringen!