“Lekker uit eten”
Beoordeling van Carrello

Carrello
Geclassificeerd als nr. 13 van 175 Restaurants in Blankenberge
14 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben heel goed en lekker gegeten. Het is een mooie en gezellige inrichting met een zeer vriendelijk bediening. Min puntjes hebben drie kwartier moeten wachten op aperitief en onze degustief is er niet geraakt .wij zijn er vertrokken met gemengde gevoelens.

Datum van bezoek: juli 2018
Julie V, Manager van Carrello, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2018

Beste,

Ik herinner me inderdaad perfect jullie tafeltje.
We hebben nog een tafeltje verhuisd zodat je gezellig buiten kon blijven zitten en dan gebeurt inderdaad dit.
De nieuwe zomerequipe mag hier geen uitvlucht voor zijn.
We vinden het spijtig dat jullie met gemengde gevoelens vertrokken zijn.
Maar toch bedankt ook voor de positieve punten.
En de “werkpuntjes” hebben we goed besproken en geëvalueerd met elkaar zodat dit niet opnieuw voorkomt.

Alvast bedankt voor jullie tijd om hier op TripAdvisor jullie reactie te plaatsen en hopelijk toch nog tot een volgende keer.

Met vriendelijke groeten,

10 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Steeds heerlijk eten hier, gezellige sfeer, uiterst lieve mensen en de properste wc's van heel Blankenberge!

Datum van bezoek: juli 2018

Heel erg bedankt voor jullie mooie recensie :-)
Is leuk om lezen :-)

Vriendelijke groeten

24 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstapje Blankenberge vandaag afgesloten met een bezoek aan Carrello. Wat een ervaring, leuk interieur, supervriendelijk team en...heel lekker gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: juni 2018

Dikke dankuwel voor de toffe reactie hier op TripAdvisor.
Doet ons altijd deugd om te lezen. :-)

18 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de eerste keer mexicaans gaan eten. Ik kan het iedereen aanraden. Het was lekker, meer dan voldoende, vriendelijke vlotte bediening!! Zeker 5/5 waardig. Zeker een aanrader. Ik ga nog terug.

Datum van bezoek: juni 2018

Beste,

Heel erg bedankt voor jullie toffe recensie hier.
Dat doet altijd deugd :-)

29 mei 2018 beoordeeld

steeds heel lekker weer vriendelijke bediening een dikke pluim voor julie en haar 2 lieve dames justin en eva die vind je nergens niet je voelt je direckt thuis een familie sfeer top top

Datum van bezoek: mei 2018

:-D dankuwel!

Team Carrello

Reizigers die Carrello bekeken, bekeken ook

Blankenberge, West-Vlaanderen

In Carrello geweest? Deel je ervaringen!