“Zeer fijn appartement in de Duitse Eiffel”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Geert B
Niveau 1 bijdrager
4 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
“Zeer fijn appartement in de Duitse Eiffel”
Beoordeeld op 9 mei 2018 voor een verblijf in april 2018

In de meivakantie naar Oberschombach afgereisd. Na zeer vriendelijk door Monika en Bruno te zijn ontvangen. Hebben we een aantal heerlijke dagen gehad in de Eiffel.
Het huis heeft twee slaapkamers, 1 met een tweepersoonsbed en een vliering waar twee bedden staan. In de andere kamer staat een tweepersoonsbed. Het keukentje is simpel en voldoende uitgerust. Kortom een mooie plek voor een paar fijne dagen.

Het fijnste is de tuin waar we veelvuldig gebruik van hebben gemaakt. Hier lopen allerlei dieren rond. Kippen, hanen, ganzen een zeer lieve hond Ronja. Onze jongste (7) heeft het het ontzettend naar zijn zin gehad. Hij heeft vuur gestookt, eieren geraapt, bijen bekeken in de imkerij en gespeeld in de boomhut.
Voor kinderen die van dieren houden en het buitenleven zeer geschikt.

Het dorpje is klein en heeft weinig voorzieningen. In de omgeving veel natuur en voor ons genoeg te doen. Wifi in het huis niet overal evenveel ontvangst.

Kortom voor ons een plek om nog eens terug te komen; rustig, natuur, buitenleven, dieren en vriendelijke eigenaren.

Je leeftijdgroep 35-49
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
9 mei 2018
Lieber Geert,
vielen Dank für deine ausführliche Bewertung! Wir freuen uns schon, euch einmal wieder als unsere Gäste begrüßen zu dürfen. Bis dahin bemühen wir uns, das WiFi in allen Räumen stabil zu bekommen.
Herzliche Grüße
Bruno und Moni
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren