“Slecht personeel”
Beoordeling van Grand Cafe Toi Toi

Grand Cafe Toi Toi
Geclassificeerd als nr. 6 van 30 Restaurants in Nijverdal
27 mei 2019 beoordeeld

We hebben een prima avond gehad bij Toi Toi. Helaas liet een serveerster een bakje saus over 3 personen heen vallen (kwestie van goed mikken). Kan gebeuren. Echter, een beetje horeca tent lost dit netjes op door bijvoorbeeld aan te bieden dat de koffie "on the house" is. Dit was geenszins het geval. Ze kwamen met geen enkel voorstel. Dus ik ben met de rekening van € 359 naar de serveerster gegaan. Of ze dit netjes kon oplossen? Ze vond mijn vraag niet op zijn plaats. Toen ik wat verbaasd reageerde dat we toch met 3 broeken naar de stomerij moesten vond zij dat ik op z'n minst eerst even thuis de wasmachine kon uitproberen! Toen ik aangaf zelf een horeca bedrijf te hebben en dit toch niet de juiste manier van afhandelen vond en aangaf dat ze het maar even met haar manager op moest nemen, toen nam ze zeer gepikeerd de bon van me over. Tien minuten later kwam ze met het voorstel. Ze deed helemaal niets en we moesten de bonnetjes van de stomerij maar opsturen.... erg slordig dit jongens, erg slordig.

Datum van bezoek: mei 2019

7 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hang een leuke en gezellige sfeer. Vriendelijk personeel.
Toitoin beschikt over een goede menukaarten verschillende dranken.

Datum van bezoek: september 2018
9 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg mooi en hip ingericht we bestellen een broodmandje om te wachten op onze hoofdgerechten en helaas kreeg iedereen eten behalve wij. Bij navraag vertelde de gastheer ons dat we toch een voorgerecht hadden gehad - een mandje brood!!!- en wij daardoor een volle ronde moesten wachten om ons hoofdgerecht te krijgen. 1 uur en 5 min na aankomst kregen we eindelijk onze gerechten gelukkig wel lekker. Geen excuses of whatever om een
beter gevoel te geven, erg jammer niet erg service-minded

Datum van bezoek: april 2019
12 december 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer en prima en aardige bediening. Afwisselende kaart met mooie gerechten.

Datum van bezoek: december 2018
22 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Was er vanmiddag en werd enorm hartelijk ontvangen. Mooie, ruime zaak met een trendy inrichting. Enorm groot terras. En zoals ik al zei zeer vriendelijke service!

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Grand Cafe Toi Toi bekeken, bekeken ook

Nijverdal, Overijssel
Nijverdal, Overijssel

In Grand Cafe Toi Toi geweest? Deel je ervaringen!