“Dineren na boswandeling ”
Beoordeling van Bistro de Oale Stè

Bistro de Oale Stè
Een tafel reserveren
do 18-7
20:00
Geclassificeerd als nr. 12 van 30 Restaurants in Nijverdal
Beschrijving: Bistro de Oale Ste is prachtig gelegen aan de voet van de Sallandse Heuvelrug. U kunt biij ons heerlijk lunchen, borrelen en dineren in onze bistro. Tevens hebben wij een prachtig buitenterras. Beste terras van Overijssel 2017!Voor de kleine gasten onder ons hebben wij veel speelmogelijkheden. Binnen en buitenspeeltuin, springkussen, Panna veld en een interactief speeltoestel! Ook voor feesten en partijen bent u bij ons aan het juiste adres. Door onze ligging zijn wij ook een prima uitvalbasis voor mountainbike relatietochten.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Na een flinke boswandeling heerlijk kunnen genieten van een diner bij Oale Ste. Bij binnenkomst werden we netjes begroet en naar een tafel begeleid. Het broodplankje zag er netjes uit. Vriendelijke bediening. Prijstechnisch vonden we sommige gerechten wel wat aan de hoge kant, goedkoop zijn ze niet. Wel smaakvolle gerechten. Als ik hier weer eens in de buurt zou zijn kom ik wel terug.

Datum van bezoek: juni 2019

24 april 2019 beoordeeld

Bij een kort bezoek aan de camping ben ik mijn het gezin van mijn zoon gaan eten bij de Oale Ste. Ontvangst was prima en de bediening geweldig, maar het eten viel mij een beetje tegen. Mijn schnitzel was nogal zwart geblakerd met te weinig champignonsaus en teveel spekjes en gebakken uien. Zeker niet de kwaliteit die ik verwacht voor de prijs.
Jammer.

Datum van bezoek: april 2019
19 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met kinderen en kleinkinderen super heerlijk gegeten. Prima bediening die goed inspeelde op regenbui

Datum van bezoek: augustus 2018
11 juli 2018 beoordeeld

gezellig bij mooie weer op terras, zonnebrand olie aanwezig in de hete zomer, hond welkom,spontaan aanbod van water en honden koekjes.
Grote keus in biertjes speciale bierkaart.
Bistro is gelegen aan 4 of 5 sterren camping.
Super leuk voor kinderen met zowel in als out speeltuin en reuze trampoline etc.
Personeel is inmiddels beter dan vorig jaar. en zijn alle weer aanwezig.
[ bistro geopend alleen in voorjaar en zomer weekend s en partijen op afspraak]
Ook huur van ruimte mogelijk voor kleine partijtjes.
En nu het belangrijkste na al het lovende commentaar de keuken: Welnu deze krijgr van mij een kleine 6 net voldoende dus.

Datum van bezoek: juli 2018
25 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier goed gegeten en de bediening was prima.
Het is een oude boerderij omgetoverd tot een gezellig restaurant.
Ondanks dat het bij een camping ligt, komen er meer mensen uit de omgeving.

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Bistro de Oale Stè bekeken, bekeken ook

Nijverdal, Overijssel

Nijverdal, Overijssel
Hellendoorn, Overijssel

In Bistro de Oale Stè geweest? Deel je ervaringen!