“Italiaans op zijn best.”
Beoordeling van Restaurant Il Gusto

Restaurant Il Gusto
Geclassificeerd als nr. 7 van 30 Restaurants in Nijverdal
8 mei 2019 beoordeeld

Bij Il Gusto staat voor op om alleen maar kwaliteit te leveren. Klanten worden niet getrokken door prijstrekkers maar gewoon door de goede kwaliteit van vlees, vis, pasta en pizza. Alles wordt nauwlettend volgens de traditionele Italiaanse bereid.

Datum van bezoek: mei 2019

30 december 2018 beoordeeld

Baediening / personeel heeft beslist géén horeca ervaring en/of géén passie voor het vak.....!Restaurant is gehorig en niet gezellig. Bij het verlaten van het restaurant ook niemand die je nog begroet cq. 'n plezierige avond wenst. Training "hoe verras ik 'n klant" is wellicht aan te bevelen.
Het eten heeft niet veel relatie met 'n Italiaanse keuken. Smaken zijn beslist NIET Italiaans en dit hoeft niet veel moeite te kosten toch?

Datum van bezoek: december 2018
26 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant is echt aan een sfeerimpuls toe, naar onze smaak te strak ingericht. Echter een uit-ste-ken-de keuken en prima bediening. Aanraders zijn de carpaccio, tomatensoep, Spiedo en gegrilde biefstuk. De tapenade is trouwens ook heerlijk. Dank jullie wel!

Datum van bezoek: december 2018
10 juli 2018 beoordeeld

Je gaat hier lekker zitten en genieten van goed eten. Het is gezellig en mooi en schoon restaurant. Echt een aanrader

Datum van bezoek: september 2017
29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je een echt pizzeria zoekt, zoek dan niet verder. Wat een heerlijkheid en een Italiaanse beleving. De pizza’s zijn met een woord top! Het restaurant keurig netjes schoon en hygiënische. Ook leuk om met een grote groep rondje pizza te doen. Elke keer een andere pizza zo leuk en briljant bedacht. Mijn favoriet is pizza rucola. Het water loopt me al weer in de mond als ik er aan denk. Ook aan de kinderen is gedacht.

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die Restaurant Il Gusto bekeken, bekeken ook

Nijverdal, Overijssel

Nijverdal, Overijssel

In Restaurant Il Gusto geweest? Deel je ervaringen!