“Heerlijk gegeten”

Sirtaki
Geclassificeerd als nr. 2 van 29 Restaurants in Nijverdal
Keukens: Grieks
30 augustus 2020 beoordeeld

De fijne bediening heeft ervoor gezorgd dat wij hier heerlijk Grieks gegeten hebben.
Ondanks de coronatijd is het hier goed eten.
De tafels staan ruim uit elkaar, en de serveerster lette ook goed op dat de regels werden gehanteerd.
De lunch was prima, en we komen hier zeker weer eens terug.
Het restaurant zit op een prima locatie, en is zeker de moeite waard.

Datum van bezoek: juli 2020

14 maart 2020 beoordeeld

Super genoten van typisch Grieks restaurant met leuke bediening en heerlijke gerechten. Je kunt hier rustig verblijven en genieten!

Datum van bezoek: maart 2020
27 januari 2020 beoordeeld

We waren een weekendje weg met zijn 2en en hadden ons goed voorbereid waar we zouden gaan eten op Zaterdagavond. Grieks restaurant Sirtaki stond hoog in de reviews en met een half Griekse vrouw was de keuze dus gauw gemaakt. Misschien hadden we de verkeerde avond of gewoon pech maar het eten was niet lekker.

Zo was het eten bv verschrikkelijk flauw. Dat hebben we ook tegen de rondlopende eigenaar gezegd maar die reageerde dat we de volgende keer dan maar om meer peper moesten vragen.

Helaas en volgende keer zit er wat ons betreft niet in

Datum van bezoek: mei 2019
30 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je van Grieks eten houdt en je bent in de buurt van Nijverdal dan moet je echt gaan eten bij dit restaurant. Het eten is er zeer goed en het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader!

Datum van bezoek: december 2019
30 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren weer uitstekend gegeten bij dit gezellige Griekse restaurant in het centrum van Nijverdal. De bediening is zeer attent en zet net even dat stapje extra welke wij nog wel eens missen bij vergelijkbare restaurants. Een echte aanrader is de Hermes schotel met o.a. 2 mooie ossenhaas spiesen en voldoende Gyros. Parkeren (gratis) is eenvoudig aan de overzijde van het restaurant en zou in het weekend wel reserveren.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Sirtaki bekeken, bekeken ook

In Sirtaki geweest? Deel je ervaringen!