“Heerlijk Grieks restaurant”

Sirtaki
Geclassificeerd als nr. 2 van 30 Restaurants in Nijverdal
Keukens: Grieks
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi gelegen restaurant; midden in Nijverdal in de hoofdstraat. Gastvrij ontvangen en mooi plekje in een nis.
Uitgebreid menu voor passende prijs; gekozen voor een combinatie schotel.
Intussen is het gezellig druk; vriendelijke bediening die af een toe een steekje laat vallen, wat gelukkig met een verontschuldigende lach meteen opgelost wordt.
Heerlijk gegeten in een fijne ambiance. Mochten we hier ooit weer in de buurt komen, zien ze ons weer terug!

Datum van bezoek: juni 2019

14 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten!! Wij zelf nemen vaak een schotel, lekker van alles wat.
Gewoon top!
Het interieur is wel aan modernisering toe.

Datum van bezoek: april 2019
1 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant heeft een vriendelijke en goede service. Alleen hadden we toch van andere gerechten moeten kiezen. Mijn vrouw vond het visgerecht middelmatig. Sommige groenten waren net niet goed gekookt (wortel / bloemkool). Mijn gerecht vond ik wel goed, maar het dessert kon naar onze mening beter. Prijscategorie is een beetje aan dure kant.

Datum van bezoek: februari 2019
30 december 2018 beoordeeld

Op diverse dinnersites wordt de loftrompet geblazen over dit Griekse restaurant dus wij, fans van Grieks eten mede dankzij mijn echtgenote welke half Grieks is, op weg naar Sirtaki. Misschien hebben we het net slecht getroffen maar wij vonden, hoewel we de veel geroemde specialiteit van het huis hadden gekozen, heel middelmatig. Weinig smaak, zowel aan vlees als saus, en erg flauw. Ook het voorgerecht, verzameling van allerlei warme voorgererechten viel tegen.

De bediening was uitstekend en meer dan attent en vriendelijk. Maar dat iedereen van de bediening die langs je tafel loopt vraagt of het smaakt vinden we iets overdone. Met de eigenaar, die ook 3 x langs kwam, nog gepraat over de flauwheid. We moetsten de volgende x dan maar om meer peper vragen.

Het zal niet zover komen

Datum van bezoek: december 2018
12 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk ongedwongen gegeten met man en zoon.
Gastvrije ontvangst met ouzo.
Lekkere wijn. Heerlijk eten en gezellige entourage in kerstsfeer.
Aanrader!

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Sirtaki bekeken, bekeken ook

In Sirtaki geweest? Deel je ervaringen!