“Heerlijke pannenkoeken”
Beoordeling van De Bowlingboerderij

De Bowlingboerderij
Geclassificeerd als nr. 14 van 30 Restaurants in Nijverdal
Beschrijving: De Bowlingboerderij beschikt over een uitgebreid buffet genaamd "de Twentsche Toafel". Het buffet bestaat altijd uit soepen, salades, amuses, een visbuffet, 2 warme buffetten en een ijsbuffet. Aan tafel komt het personeel met verschillende sabels uit de grill met o.a. spareribs en biefstuk. Ook kan men gebruik maken van de bowlingbanen.
16 november 2018 beoordeeld

Wij hebben hier genoten van de heerlijke pannenkoeken. De bediening is vlot en gezellig. Leuke ambiance en na een pannenkoek heb je echt genoeg. Wij komen hier graag nog eens terug.

Datum van bezoek: november 2018

9 oktober 2018 beoordeeld

We hebben een bruiloftsfeest gehad in “ de hooischuur “ normaal het pannenkoeken restaurant van de bowlingboerderij. Feest voor circa 120 mensen en die konden daar goed terecht. Mooie sfeer en goede bediening. Top avond.

Datum van bezoek: oktober 2018
29 augustus 2018 beoordeeld

Goed buffet de twentse toafel 1 minpuntje ze komen niet altijd langs met de sabel ze zouden 4x langskomen dit is in totaal maar 1x geweest.

Datum van bezoek: november 2017

Reizigers die De Bowlingboerderij bekeken, bekeken ook

Hellendoorn, Overijssel
Nijverdal, Overijssel

In De Bowlingboerderij geweest? Deel je ervaringen!