“Een lekkere pannenkoek (of gewoon wat anders)...”
Beoordeling van De Hooischuur

De Hooischuur
Geclassificeerd als nr. 8 van 30 Restaurants in Nijverdal
Beschrijving: De Hooischuur is een pannenkoekenrestaurant op de rand van Nijverdal met een groot terras. Het restaurant beschikt over een uitgebreide kaart met naast de pannenkoeken ook grote burgers en andere anti-pannenkoek gerechten.
11 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met onze kinderen en kleinkind hier om lekker een pannenkoekje te eten. Maar gelukkig is er meer te kiezen want een aantal prefereert een andere schotel.
Geen probleem en alle bestellingen staan snel en tegelijkertijd op tafel.
Mijn vegetarische pannenkoek is heerlijk en ook de nagerechten gaan er prima in.
De bediening is keurig en als er ook nog even fijn buiten gespeeld kan worden is het helemaal dik voor elkaar.
Voor herhaling vatbaar...

Datum van bezoek: juni 2019

3 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, super gastvrij, heel aardig voor de kinderen ondanks dat het super druk was.
Complimenten aan de medewerkers.

Datum van bezoek: februari 2019
6 november 2018 beoordeeld

Met een groep van 8 personen hier heerlijk gegeten. We waren vroeg, dus we hebben bijna niet hoeven wachten op de kaart of op het eten. Tijdens het korte wachten een broodplankje en een bordje nacho's besteld, heerlijk.
De keuze aan pannenkoeken is groot en lekker. Ook de spareribs waren voortreffelijk. Lekker (veel) vlees en van goede smaak.
Ook voor de hond werd goed gezorgd. We kregen een rustig hoekje en er werd meteen een bakje water voor de hond neergezet (we hadden vooraf gevraagd of de hond mee kon komen).
Heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: november 2018
7 oktober 2018 beoordeeld

Hier een 25 jarig huwelijksfeest gehad dat perfect georganiseerd was. Prima bediening en erg gezellig.

Datum van bezoek: oktober 2018
10 augustus 2018 beoordeeld

Erg lekker gegeten bij de Hooischuur. De pannenkoeken zijn goed belegd en zijn een maaltijd op zich. Met een mooi buitenterras in een groen gebied midden tussen nijverdal en Hellendoorn. Het personeel was vriendelijk.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die De Hooischuur bekeken, bekeken ook

Hellendoorn, Overijssel

Nijverdal, Overijssel

In De Hooischuur geweest? Deel je ervaringen!