“Mooi verzorgd all you can eat restaurant”

Restaurant De Sallandse Berg
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Dessert in Nijverdal
11 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een mooie dag in Deventer zijn we vanuit ons Landal park te voet vertrokken naar dit restaurant in Nijverdal. Vanwege de hond hebben we op het terras gegeten, maar met dit mooie weer was dat geen straf. ( we hebben haar uiteraard de lekkerste stukjes gevoerd)
Mooi, schoon, goed verzorgd restaurant; attente bediening, volgens beproefd recept: gedurende een bepaalde tijd volop genieten van allerlei heerlijkheden, met vrij drinken van fris en zwak alcoholica

10 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren met vrienden -op hun initiatief - naar de ‘Sallandse Berg’ en hebben daar op 1e pinksterdag fantastisch gegeten. Een bar met soepen en voorgerechten (koud), een zeer uitgebreide bar/buffet met warme gerechten, een heel grote bar/buffet met desserts en tussen deze buffetten in een counter waar je gerechten kunt laten wokken. Dit hebben we nog nooit meegemaakt, zoveel gerechten en dan ook nog met alle drankjes die je maar kunt wensen. Dat alles voor een eenheidsprijs(je). Er zijn verschillende eetzalen en ondanks de Pinksterdrukte betrekkelijk rustig! Fantastisch!

5 juni 2019 beoordeeld

Lekker eten en drinken voor een vaste prijs! Al een paar keer geweest en steeds prima eten en gezellige sfeer!

Datum van bezoek: januari 2019
5 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goeie verse keuken. Veel soorten salades. Sinds kort is de keuze in sushi sterk uitgebreid.
Aanrader.

31 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk als je lekker wilt babbelen terwijl de kids zich vermaken. Dit soort restaurants is vaak veel van hetzelfde maar hier heb je toch wat extra's in de vorm van wild en asperges in het seizoen.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Restaurant De Sallandse Berg bekeken, bekeken ook

Hellendoorn, Overijssel
Nijverdal, Overijssel

In Restaurant De Sallandse Berg geweest? Deel je ervaringen!